ΕΠΑνΕΚ 2014-2020

ΕΠΑνΕΚ 2014-2020


Διατροφικά Εργαλεία



ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ

Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός (ΒΜΡ) αντιστοιχεί στο ποσό της ενέργειας (θερμίδες) που δαπανάται από τον οργανισμό για τη λειτουργία των ζωτικών του οργάνων.



ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΘΕΡΜΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Πόσες θερμίδες χρειάζεστε καθημερινά για να έχετε σταθερό βάρος ανάλογα με την φυσική σας δραστηριότητα.



ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

Υπολογίστε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σας σε εκατοστά και το βάρος σας σε κιλά και δείτε αν έχετε φυσιολογικό βάρος, αν είστε λιποβαρής, υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.




ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Πόσο νερό χρειάζεται ο οργανισμός σας σε λίτρα κάθε μέρα; Συμπληρώστε το βάρος σας για να μάθετε.



ΠΟΣΟ ΛΙΠΟΣ ΚΑΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ

Ο μόνος σίγουρος τρόπος για να ξέρετε, αν καίτε λίπος κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι με τον υπολογισμό της μεγίστης καρδιακής συχνότητας, όπου εδώ μπορείτε να το υπολογίσετε εύκολα συμπληρώνοντας απλά την ηλικία σας.



Βιογραφικό Σημείωμα
Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Η Σοφία Παπικινού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Αποφοίτησε από  το τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, το 2007 με βαθμό λίαν καλώς.

Το 2008, εισήχθη στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου έγινε κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην κλινική Διατροφή και βαθμό άριστα.

Η μεταπτυχιακή της διατριβή, βαθμολογήθηκε με άριστα και έχει  τίτλο “Συσχέτιση κατανομής λίπους, (ολικού και σπλαχνικού) και λιπιδαιμικών παραμέτρων (ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, σάκχαρο κ.α) σε κοιλιακά παχύσαρκες γυναίκες πριν και μετά την απώλεια βάρους”.

Σήμερα διατηρεί το δικό της, νόμιμο διαιτολογικό γραφείο στην Κέρκυρα, όπου αναλαμβάνει την σύνταξη διαιτολογίων για αισθητικούς ή παθολογικούς λόγους και συγκεκριμένα για απώλεια βάρους, για παιδική παχυσαρκία, για ανθρώπους με χρόνια προβλήματα υγείας όπως Σακχαρώδης Διαβήτης, παθήσεις του Θυροειδή, Καρδιαγγειακά προβλήματα κ.α, για αθλητές, για γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση, για εγκύους και θηλάζουσες μητέρες κ.α. Στο γραφείο πραγματοποιούνται και αξιολογούνται όλες οι ανθρωπομετρικές μετρήσεις, όπως Βάρος, ύψος, ΔΜΣ, καμπύλες ανάπτυξης παιδιών, ολικό σωματικό λίπος, μυϊκή μάζα, οστική μάζα, ενυδάτωση σώματος, μέτρηση βασικού μεταβολισμού, μέτρηση σπλαχνικού λίπους, μέτρηση μεταβολικής ηλικίας, περίμετροι μέσης και περιφέρειας καθώς και υπολογισμός λίπους με τη βοήθεια δερματοπτυχόμετρου για τις περιπτώσεις όπου δεν είναι εφικτή η μέτρηση του λίπους λόγω ύπαρξης βηματοδότη στον ασθενή.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ …
Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Δημοφιλή Άρθρα

Για να μένετε πάντα ενημερωμένοι για ό,τι νέο αφορά τη διατροφή.

Χριστούγεννα και Διαβήτης, τι πρέπει να προσέξω

Χριστούγεννα και Διαβήτης, τι πρέπει να προσέξω

19 Δεκεμβρίου 2018by Σοφία Παπικινού

Στην Ελλάδα οι γιορτινές μέρες , αποτελούσαν ανέκαθεν μια ιδανική αφορμή για ατελείωτα οικογενειακά και φιλικά τραπέζια. Γεγονός που τις περισσότερες φορές μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση θερμιδογόνων και άκρως λιπαρών γευμάτων. Στην περίπτωση δε, που ένα άτομο με διαβήτη πρέπει να ανταποκριθεί σε τέτοια καλέσματα, η ρύθμιση του σακχάρου, τέτοιες μέρες φαντάζει κάπως δύσκολη.

read more
Τα διατροφικά οφέλη της σοκολάτας

Τα διατροφικά οφέλη της σοκολάτας

22 Οκτωβρίου 2018by Σοφία Παπικινού

Σοκολάτα… τα λόγια είναι περιττά για οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτή την νόστιμη <<αμαρτία>>. Η γεύση της , το άρωμα της αλλά και η ηρεμία που μας προκαλεί κάθε φορά που την καταναλώνουμε , την κατατάσσουν στις αγαπημένες διατροφικές προτιμήσεις μικρών και μεγάλων.

read more
Πανεύκολες σοκολατένιες μπάρες βρώμης χωρίς ψήσιμο

Πανεύκολες σοκολατένιες μπάρες βρώμης χωρίς ψήσιμο

9 Οκτωβρίου 2018by Σοφία Παπικινού

Πόσες φορές δεν σου έχει τύχει να θές να φάς σοκολάτα, αλλα σκέφτεσαι τις θερμίδες και τα τα λιπαρά που θα πάρεις?? Να λοιπόν , η απόλυτη συνταγή για το πιο υγιεινό σνακ με σοκολάτα, ιδιαίτερα υψηλής θρεπτικής αξίας, ώστε η γλυκιά σοκολατένια απόλαυση να παραμείνει στην καρδιά σου χωρίς τύψεις και ενοχές.

read more

Κριτικές πελατών

Γιατί εδώ, δεν θα κάνετε άλλη μια δίαιτα, αλλά την δική σας δίαιτα, που θα σας κάνει να αγαπήσετε ξανά το σώμα σας, την διατροφή σας και φυσικά εσάς!!

Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Μαρία Κρητικού


“Πάρα πολύ καλή και ευγενική δεν μου δημιούργησες άγχος καθόλου με βοήθησες να γίνω -20 κιλά σε ευχαριστώ για όλα με έμαθες να τρώω σωστές ποσότητες υγιεινά και χωρίς πολλά έξοδα. Βοήθησες τη θεία μου να αδυνατίσει πάρα πολλά κιλά και τώρα ξεκινάς με τη μαμά μου, με λίγα λόγια άλλαξες όλη την οικογένεια προς το καλύτερο. Εύχομαι ό,τι καλύτερο!”


Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Βάσια Δημέγγελη


“Σοφία μου είσαι εξαιρετική και σαν άνθρωπος αλλά και σαν επαγγελματίας!! Έχασα 5 κιλά μέσα σε 2 μήνες και συνεχίζουμε…. Σε ευχαριστώ πολύ!!”


Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Sof CrfMina


“Όλα τέλεια …. κ η απώλεια βάρους ευχάριστη κ σύντομη!”


Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Νίκος Μέριανος


“Εξαιρετική επαγγελματίας !! 🙂 Πάντα προσέχει όλες τις λεπτομέρειες και με μεγάλη γκάμα εναλλακτικών λύσεων για να μην βαριέστε !! 🙂 »


Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Ισμήνη Καλαμπαλίκη


“Η Σοφία, εκτός από εξαιρετικός άνθρωπος, είναι και εξαιρετική επαγγελματίας! Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους όσους θέλουν να μάθουν να τρώνε σωστά, να διατηρήσουν ή να χάσουν βάρος και γενικά σε όλους αυτούς που θέλουν να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες. Εμένα με βοήθησε πολύ και την ευχαριστώ!”


Κριτικές πελατών, Διαιτολογικό Γραφείο Παπικινού Σοφία

Ζαΐρα Κοσκινά


“Με βοήθησε πολύ στο να μάθω να τρώω σωστά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ώστε να διαφυλάξω την υγεία μου και την υγεία του παιδιού μου!”


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

3 weeks ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #myplate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #διατροφη #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #διατροφη #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps

Καλέστε τώρα