Συμβουλές μακροζωίας 2ο μέρος | Διατροφικά Βίντεο | Συμβουλές Ευεξίας

30 Οκτωβρίου 2014by Σοφία Παπικινού

Σ’ αυτό το βίντεο θα ενημερωθείτε για το τι μπορείτε να κάνετε για να ζήσετε περισσότερα χρόνια με υγεία και ευτυχία.

Σοφία Παπικινού

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

1 month ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
Σήμερα Μ. Παρασκευή υπάρχουν πολλοί που νηστεύουν ακόμη και το το ελαιόλαδο.. Μια ωραία λύση λοιπόν για το τι θα μπορούσαμε να φάμε για βραδινό είναι μια σούπα βελουτέ με κολοκύθα, καρότο, πατάτα και αβοκάντο.. Μια υπέροχη και θρεπτική σούπα που θα σας γεμίσει βιταμίνες.. Προαιρετικά μπορείτε να γαρνίρετε με κοπανισμενο λιναροσπορο για έξτρα ω3 λιπαρά οξέα!! Καλή σας όρεξη και καλή Ανάσταση να έχουμε αύριο με υγεία!! #vegan #nutritioncoach #nutrition #health #healthyfood#avocado #papikinoudiet #diet #dietplan #Health #νηστεία #διατροφη #διαιτολογος #υγεια #yourdietgr ... See MoreSee Less
View on Facebook
Καλή και ευλογημένη ανάσταση σε όλους!!Με υγεία και αγάπη!!Του χρόνου να είμαστε όλοι ελεύθεροι και να γιορτάσουμε το Πάσχα οπως επιθυμούμε!!Θα είμαστε πάλι μαζί από Τετάρτη 5/5.Να περάσετε όμορφα χωρίς υπερβολές την Κυριακή, για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας 🙂🙂 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είτε διανύετε περίοδο νηστείας, είτε είστε βιγκαν, είτε απλά δεν θέλετε να πιείτε γαλα ζωικής προέλευσης, το γάλα σόγιας αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τους εξής λογους:✔️Έχει την περισσότερη πρωτεΐνη από όλα τα φυτικά γάλατα✔️Η πρωτεΐνη που περιέχει είναι υψηλής βιολογικής αξίας, δλδ περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα όπως και τα ζωικά προϊόντα✔️Είναι πολύ χαμηλό σε λιπαρά και θερμιδες🆘Όμως προσοχή ❗❗❗❗❗Πρέπει πάντα να διαβάζετε την συσκευασία και να προσέχετε να μην περιέχει ζάχαρη στα συστατικά, αλλά και να εχει και το ΣΗΜΑΤΆΚΙ 🆘NON GMO🆘δηλαδή μη μεταλλαγμένη σόγια!!!#γαλα #σογια #διατροφη #διαιτολογος #υγεια #πρωινογευμα #papikinoudiet #yourdietgr #diet #dietplan #Health #healthyfood #vegan #nongmo #Soya #soyamilk #νηστεία #nutritioncoach #nutrition ... See MoreSee Less
View on Facebook
Μια τέλεια ιδέα για βραδινό με μόλις 385 θερμίδες 🆒✔️2 ντακακια με χαρουπι✔️Πολύχρωμη σαλατα✔️5 ντοματινια✔️100γρ.Κατικι Δομοκου✔️3 φέτες αβοκαντοΈνα ελαφρύ γεύμα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, ωφέλιμα λιπαρά, βιταμίνες και σύνθετους υδατάνθρακες!♥️Καλή απολαυση♥️#diet #dietplan #health #papikinoudiet #yourdietgr #nutritioncoach #nutrition #Health #healthyfood #avocado #katiki #EssentialFat #vitaminfood #wholegrain #healthysnack #lightdinner ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps