Μπρόκολο, το όπλο για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό | Your Diet

12 Οκτωβρίου 2017by Σοφία Παπικινού
post_05-1280x800.jpg

Αφού ο χειμώνας κάνει την είσοδό του σιγά σιγά, καιρός λοιπόν να εντάξουμε στην διατροφή μας τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που θα θωρακίσουν τον οργανισμό μας, ενάντια σε ιώσεις και κρυολογήματα. Το μπρόκολο λοιπόν αποτελεί το απαραίτητο λαχανικό, της χειμερινής περιόδου αφού η πληθώρα θρεπτικών συστατικών που περιέχει το καθιστούν την ιδανική διατροφική επιλογή με ελάχιστες θερμίδες!

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Αποτελεί μία από τις πιο πλούσιες πηγές βιταμίνης C, βιταμίνης Β1, Β2, Β3, Β5, Β6, Β9, Β12 και βιταμίνης Α. Επίσης, περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο και ψευδάργυρο και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες!

Ακόμα, το μπρόκολο περιέχει ουσίες οι οποίες δρουν προληπτικά κατά του καρκίνου.

Τα οφέλη που προσφέρει το μπρόκολο στην υγεία μας είναι πραγματικά αμέτρητα! Ας δούμε όμως ενδεικτικά τα πιο σημαντικά από αυτά:

  • Βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς
  • Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα
  • Διευκολύνει την απορρόφηση σιδήρου στο σώμα μας
  • Βοηθάει στην πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου
  • Εξισορροπεί το σάκχαρο στο αίμα
  • Βοηθάει στην διατήρηση χαμηλής αρτηριακής πίεσης
  • Συμβάλλει στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης
  • Βοηθάει στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών
  • Προλαμβάνει τον καταρράκτη
  • Συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης
  • Βοηθάει στην καλή λειτουργία των νεφρών
  • Καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα
  • Δρα επικουρικά στην θεραπεία της αρθρίτιδας

Προσπαθήστε λοιπόν να εντάξετε το μπρόκολο στην καθημερινότητά σας ως σαλάτα βραστή ή ακόμη ή ως βασικού συστατικού ενός γεύματος, σε μια μακαρονάδα με μπρόκολο ή ένα ριζότο για παράδειγμα. Μην ξεχνάτε πως προσθέτοντας στο μπρόκολο μπόλικο λεμόνι και 1 κ.σ ελαιόλαδο αυξάνετε κατά πολύ την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και συγκεκριμένα βιταμίνη C από το λεμόνι και βιταμίνη Ε από το ελαιόλαδο.

Σοφία Παπικινού

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

1 month ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια

Η πικρή αλήθεια για το βιοσυντονισμο και για τους γιατρούς που είπαν να το γυρίσουν στην <<εναλλακτικη>> ιατρική μπας και οικονομισουν κανένα ευρώ πάρα πάνω παίζοντας με τον πόνο των άλλων.. Είτε αυτός ο πόνος λέγεται απώλεια βάρους, είτε κάποια σοβαρή πάθηση.. Ευτυχώς τουλάχιστον ο συγκεκριμένος λέει πως δεν θεραπεύει τον καρκίνο.. Είπε να μην το πάει στα άκρα... Ελεος πια ειλικρινά!!! ... See MoreSee Less

View on Facebook

Διαιτολόγος εν δράσει σε χρόνια covid19 😁😁😁😁 ... See MoreSee Less

View on Facebook

3 months ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια

🆘Λέτε να φταίει ο θυρεοειδής??
✔️Η απάντηση είναι όχι...
✔️Η δυσλειτουργια του θυρεοειδή μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του βασικού μεταβολισμου η σε αύξηση ανάλογα με το αν υπολειτουργει(υποθυροειδισμος), η αν υπερλειτουργει(υπερθυροειδισμος).
✔️Αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε μια ελαφρια αύξηση η μείωση βάρους της τάξης των 3 με 5 κιλών, που συνήθως οφείλονται σε κατακράτηση υγρών και όχι συσσώρευση λίπους.
✔️Με τη ρύθμιση του θυροειδους με τη χρήση θυροξινης, ο ασθενής επανέρχεται αμέσως στο βάρος του και μπορεί να χάσει έως και 10% του βάρους που έχει φθάσει άμεσα..
✔️ Το μόνο πρόβλημα που ίσως παραμένει σε κάποιον που έχει υποθυροειδισμο, είναι που δυσκολεύεται ίσως λίγο παραπάνω, να χάσει βάρος από κάποιον άλλο γιαυτό και καλό είναι να προσέχει πάντα τη διατροφή του.
✔️Συνεπώς, το έχω πάρει 30 κιλά επειδή έχω θυρεοειδή δεν ισχύει σε καμία περίπτωση..
✔️ Υπάρχει θεραπεία και φυσικά υπάρχει λύση, όπου όλοι οι άνθρωποι με δυσλειτουργια του θυρεοειδή μπορούν να έχουν φυσιολογικό βάρος ♥️
... See MoreSee Less

View on Facebook

Google Maps