Xάστε εύκολα και γρήγορα κιλά λίγο πρίν την παραλία

21 Ιουνίου 2018by Σοφία Παπικινού
Sand-Sea-Beach-Coast-Summer-Nature-Landscape-3157552-720x340.jpg

Λίγες μόνο μέρες έμειναν για την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού και η μάχη για την απώλεια των περιττών κιλών λίγο πριν την παραλία, κάνει αισθητή την παρουσία της το τελευταίο διάστημα. Πρίν λοιπόν κάνετε το πρώτο σας μπάνιο, αφιερώστε ένα μικρό χρονικό διάστημα ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές και σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξετε στην καθημερινότητα σας είναι η διατροφή σας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το βάρος σας και να αυξήσετε το μετοβολισμό σας είναι να κάνετε οργανωμένα γεύματα ανα 3-4 ώρες. Το καθημερινό σας διαιτολόγιο πρέπει να περιλαμβάνει ένα πλήρες πρωινό , που θα σας τροφοδοτήσει ενέργεια καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, ένα πλήρες μεσημεριανό που θα περιλαμβάνει πάντα σαλάτα με 1 κ.σ ωμό ελαιόλαδο και ένα πιο ελαφρύ βραδινό πάντα με σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο. Ενδιάμεσα μπορείτε να καταλώνετε σνάκ με φρούτα και ξηρούς καρπούς ή σμούθι με φρούτα και γιαούρτι 2%.

Όσο αφορά το μαγείρεμα καλό είναι να είστε πολύ προσεκτικοί με την κατανάλωση του ελαιολάδου , γιατί μπορεί να αυξήσει πολύ το θερμιδικό περιεχόμενο του γεύματος που καταναλώνετε χωρίς παράλληλα να επωφεληθείτε από τις ευεργετικές του ιδιότητες, αφού όταν μαγειρεύεται καταστρέφεται η ποιοτική του σύσταση. Μια ενδεικτική πρόταση θα ήταν να χρησιμοποιείται περίπου 1-2 κ.σ ελαιόλαδο/μερίδα φαγητού.

Σε περίπτωση που θέλετε η απώλεια του βάρους να είναι σχετικά πιο γρήγορη μπορείτε να περιορίσετε την κατανάλωση υδατανθράκων στο βραδινό γεύμα. Σε αυτή την περίπτωση, μια φρουτοσαλάτα ή ένα τόστ δεν θεωρούνται σωστές επιλογές , ενώ αντιθέτως μια φρέσκια ή ελαφρώς βρασμένη σαλάτα με λίγο άπαχο τυρί θα μπορούσε να μας δώσει καλύτερα αποτελέσματα.

Εκτός από την διατροφή, αυτό που καλό θα ήταν να βάλετε στην καθημερινότητα σας είναι η άσκηση. Σε περίτπωση που πάτε γυμναστήριο φροντίστε η άσκηση που κάνετε να είναι κυρίως αερόβια και ζητηστε από τον γυμναστή σας να μερήσει από πόσους παλμούς και μετά αρχίζετε να καίτε λίπος. Ενας εύκολος τρόπος να το υπολογίσετε μόνοι σας είναι να υπολογίσετε την Μεγιστη Καρδιακή σας συχνότητας(220-την ηλικία σας) και να φροντίσετε η άσκηση που κάνετε να είναι σε τέτοια ένταση ώστε να πιάνει το 60-70% της Μεγιστης Καρδιακής συχνότητας. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνετε να καίτε κυρίως λίπος.

Σε περίπτωση που δεν πάτε γυμναστηρίο, ένας εύκολος τρόπος να σας βοήθησει παράλληλα με τηνν διατροφή να χάσετε λίπος είναι το περπάτημα. Tο <<μυστικο» λοιπον, βρίσκεται στο να περπατάτε , με ένα ρυθμό που να σας επιτρέπει να μιλάτε χωρίς να λαχανιαζετε για περίπου 30-40 λεπτά από 3 έως 4 φορές την εβδομάδα.

Γεινκότερα, ο οργανισμός αντλεί ενέργεια καίγοντας πρώτα τους υδατάνθρακες και μετά το λίπος. Έτσι, η παρατεταμένη αερόβια άσκηση σε μέτρια ένταση αυξάνει στο μέγιστο, το ποσοστό ενέργειας που καταναλώνει ο οργανισμός από τις λιποαποθήκες. Συνεπώς, αν θέλετε να κάψετε περισσότερο λίπος, προτιμήστε ασκήσεις μέτριας έντασης για πολλή ώρα και συγκεκριμένα πάνω από 30 λεπτά την ημέρα με επιθυμητό στόχο τα 150-200 λεπτά την εβδομάδα.

Μην ξεχνάτε πως για τη μέγιστη απώλεια λίπους (ολικού και σπλαχνικού) χρειάζεται ένα εξατομικευμένο υποθερμιδικο διαιτολόγιο, από πτυχιούχο διαιτολόγο  αλλά και ένα σωστό πρόγραμμα κυρίως αερόβιας άσκησης που θα συνάδει με την ηλικία σας, το βάρος σας αλλά και την φυσική σας κατάσταση!! Άλλωστε κάθε στόχος χρειάζεται  και λίγη προσπάθεια.  Όπως και να έχει να φροντίζετε να αγαπάτε πάντα σώμα σας και πάνω απ`όλα να νιώθετε εσείς καλα με αυτό αδιαφορόντας για τα σχόλια των άλλων. Το πιο σημαντικό άλλωστε είναι να έχετε ένα σώμα υγιές και όχι απλά αδύνατο.

Καλό καλοκαίρι σε όλους !!!

 

Το παραπάνω άρθρο μου, έχει δημοσιευθεί και στο περιοδικό Corfu Stories στο τεύχος Ιουνίου 2018.

https://www.facebook.com/corfustories/

 

 

Σοφία Παπικινού

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

3 weeks ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια

➡️Ποια είναι η σωστή διατροφή των παιδιών στο σχολείο βάσει ΝΌΜΟΥ??
➡️Γνωρίζετε πως υπάρχει ΦΕΚ της κυβέρνησης εδώ και 6 χρόνια που ορίζει τι πρέπει να πουλάει ένα σχολικό κυλικείο??
Δείτε εδώ! ➡️Ποια τρόφιμα θα έπρεπε να μπορούσε να αγοράζει το παιδί σας από ένα σχολικό κυλικείο!!
#Corfustories #papikinoudiet #nutritioncoach #nutrition #kidsnutrition #children #school #snackforschool #snack #yourdietgr @ Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
... See MoreSee Less

View on Facebook

Άλλαξε απλά τις στερεότυπες υποτιμητικες εκφράσεις ώστε να μεταμορφωθουν σε κοπλιμέντα που εκθειάζουν την αξία σου!! Η γυναίκα του 21ου αιώνα είναι αυτή!! Ας αναγνωρίσουμε την αξία της και ας αφήσουμε τα στερεοτυπα.. #campaigns #woman #marklives #WeAreWomen #wearestrong ... See MoreSee Less

View on Facebook

Από 14/10/19 το Διαιτολογικο Γραφειο, θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10 έως 16:30 μόνο με ραντεβού.
Τα απογεύματα δεν θα πράγματοποιουνται ραντεβού. Παρακαλώ κλείστε έγκαιρα το ραντεβού σας για να προλάβετε την ώρα που σας βολεύει.
Με εκτίμηση,
Παπικινου Σοφια
... See MoreSee Less

View on Facebook

Google Maps