Διατροφή για αθλητές | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος Διατροφολόγος


Διατροφή για Αθλητές

Η απόδοση ενός αθλητή και το πόσο υψηλούς στόχους μπορεί να επιτύχει, συχνά θεωρείται πως οφείλεται στα γονίδια και στην καθημερινή του προπόνηση. Παρόλα αυτά, μια σωστή διατροφή με ορθές διατροφικές επιλογές μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του τόσο στην προπόνηση όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ένας αθλητής χρειάζεται ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο που θα του εξασφαλίζει ένα σωστό ενεργειακό ισοζύγιο  με σωστή κατανομή υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λίπους, βιταμινών και μέταλλων και ιχνοστοιχείων. Επιπλέον η εξασφάλιση της υδρικής ισορροπίας σε ένα αθλητή μέσω της διατροφής αλλά και της κατανάλωσης υγρών είναι άλλη μια πολλή σημαντική παράμετρος που μπορεί να μεγιστοποιήσει την αθλητική του απόδοση.


Ένα διαιτολόγιο πρέπει να παρέχει την σωστή ποσότητα, υδατανθράκων αφού αποτελούν την βασική  καύσιμη ύλη για τους μυς, την σωστή ποσότητα πρωτεϊνών  για μυϊκή αύξηση και διόρθωση μυϊκών τραυματισμών μετά την προπόνηση, τη σωστή ποσότητα λίπους που μπορεί να αποτελεί εξίσου πολύ καλή πηγή ενέργειας ιδιαίτερα σε αθλήματα μεγάλης διάρκειας και μεταφέρει τις λιποδιαλυτές βιταμίνες και τέλος η σωστή ενυδάτωση που αποτελεί τον σημαντικότερο όπλο του κάθε αθλητή για αποφυγή πρόωρης κόπωσης.


Στο διαιτολογικό γραφείο, σεβόμενοι την αυξημένες απαιτήσεις των αθλητών, σχεδιάζονται εξατομικευμένα διαιτολόγια για κάθε ερασιτέχνη ή επαγγελματία αθλητή ώστε να μεγιστοποιηθεί η αθλητική του απόδοση και να διατηρηθεί παράλληλα η μυϊκή του μάζα.


Επιπλέον μέσω των ανθρωπομετρικών μετρήσεων που πραγματοποιούνται στο γραφείο,  παρακολουθείται διαρκώς κάθε διαφορά στην λιπώδη και μυϊκή του μάζα, καθώς και τα ποσοστά ενυδάτωσης που είναι παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο την απόδοση του.  Για τον τοπικό υπολογισμό του σωματικού λίπους, αλλά και του συνολικού χρησιμοποιείται ένας συνδυασμός δερματοπτυχόμετρου μεγάλης ακρίβειας αλλά και μηχανήματος βιοηλεκτρικής εμπέδησης μάρκας TANITA.


Διατροφή για Αθλητές, Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Η σωστή διατροφή, η παρακολούθηση της μυϊκής και λιπώδους μάζας αλλά και της ενυδάτωσης του σώματος σας, μπορούν να είναι το κλειδί για να θέσετε τον πήχη πολύ ψηλά και να καταφέρετε ακόμη και το μεγαλύτερο στόχο σας.


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

2 weeks ago

Το #powerbowl της τεμπέλας..✔️Θέλετε να φάτε κάτι θρεπτικό και υγιεινο αλλά σας έχει τρελάνει η ζέστη και δεν αντέχετε να μαγειρέψτε?✔️Έχετε ξεχάσει να πάτε σούπερ μάρκετ και έχετε στο ψυγείο σας μόνο ντοματίνια, αγγουράκι, #αυγά και κάτι ξεχασμένα παξιμαδια στο ντουλάπι?🆗 Τότε αυτή η συνταγή είναι για εσάς!1️⃣Βράζετε δύο μικρά αυγουλακια σφικτά κατά προτίμηση καθώς τώρα με τη ζέστη δεν θα πρότεινα να φλέρταρετε με σαλμονέλα 😀😀2️⃣Κοβετε στη μέση 1 χούφτα #ντοματίνια, 1 αγγουράκι σε κομμάτια και 1 #πιπεριά φλωρίνης αν έχετε! (η πιπεριά εκτός του ότι είναι γεμάτη #βιταμίνηC, αυξάνει και τον #κορεσμό και έτσι μένετε χορτάτοι για περισσότερες ώρες ✌️✌️)3️⃣4 μικρά #κριθινα #παξιμαδια η ένα μεγάλο σε κομμάτια, περίπου 60γραμμαρια4️⃣1/3 μέτριο αβοκάντο η 1 κ.σ ελαιόλαδο ή σπιτικη μαγιονέζα✔️Έτοιμο!! 👏👏👏Η διαφορά του #protein #powerbowl και της #Σαλάτας με #πρωτεΐνη είναι ότι στη σαλάτα ανακατεύεις τα υλικά ενώ στο power bowl ta υλικά είναι διαχωρισμός να ώστε να τσιμπάς με τον τρόπο που σου αρέσει και να κρατάς την αγαπημένη σου μπουκιτσα για το τέλος! Φυσικά και ότι με τα #powerbowls ξέρεις πάντα και εσύ και ο #διαιτολόγος σου την ακριβή ποσότητα από το υλικό που χρησιμοποιήσεις οπότε κανείς την ζωή και των 2 μας πιο εύκολη ❤️❤️Πως σου φάνηκε η τεμπέλικη καλοκαίρινη συνταγή μου? Θα ήθελες και άλλες παρόμοιες??⬇️Αν ναι ένα like η ένα comment θα το εκτιμούσα ❤️❤️⚠️Nutritional value⚠️Θερμίδες 490 kcalΠρωτεΐνη. 24γρ. Υδατάνθρακες 41 γρ.Λίπος* 25γρ.*κυρίως από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα#Diet2022 #summernutrition #monosaturatedfats #papikinoudiet #papikinou_sofia #nutritioncoach #nutrition #health #healthyfood #diet #dietitian #nutrionalvalue #EssentialFat #vitaminfood #wholegrain #avocado #eggs ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 weeks ago

⚠️Τα πιο εύκολα και υγιεινά παγωτινια για βρέφη από 12 μηνών έως 100 χρόνων 😂😂🆘Πάρτε χαρτί και στυλό!✔️2 ώριμα αβοκαντο✔️2 ώριμες μπανάνες σε ροδέλες✔️3κ.σ μελι✔️1κ.σ κακαο⚠️Εκτελεση:1️⃣Βάζουμε τις μπανάνες στην κατάψυξη όλο το βράδυ κομμένες σε ροδέλες και τυλιγμενες σε λαδοκολα2️⃣Την επόμενη μέρα βγάζουμε τις μπανάνες και τις βάζουμε στο μουλτι και προσθέτουμε 2 αβοκάντο🥑 κομμένα σε κομμάτια3️⃣Πολτοποιουμε μέχρι να γίνει κρεμαΣτη συνέχεια ρίχνουμε το μέλι και το κακάο και ξανά ανακατεύουμε μέχρι να αναμειχθεί ομοιόμορφα το μειγμα4️⃣Τέλος μοιράζουμε σε 12 φορμάκια χάρτινα μιας χρήσης( περίπου 1.5 κουταλιά ανά φόρμακι) και τα βάζουμε με προσοχή στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες!!Έτοιμα!!👏👏👏➡️Θερμιδες ανά μερίδα 55.1 kcal➡️9.5γρ. Υδατάνθρακες➡️1.9 γρ. Λίπους!!#Diet2022 #avocado #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #vitaminfood #icecream #healthy_icecream #banana #blw #papikinoudiet #nutritioncoach #παγωτο #διατροφη #διαιτολογος #αβοκαντο ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 weeks ago

🆘🆘🆘🆘Nεα υπηρεσία απο το Διαιτολογικο μας γραφείο και απευθύνεται σε άτομα που βρίσκονται στο νησί της Κέρκυρας αλλά και απόσταση!! ➡️Αν θες και εσύ να μάθεις το διατροφογετικο σου προφίλ και με βάση το dna σου να μάθεις σε ποιες τροφές έχεις ευαισθησία➡️Αν σου ταιριάζει μια δίαιτα με χαμηλούς υδατάνθρακες και χαμηλό γλυκαιμικο δείκτη➡️Αν καις περισσότερες θερμίδες το πρωί η το βράδυ➡️Αν ο οργανισμος σου έχει ικανότητα αποτοξίνωσης η αν έχει ιδιαίτερες ανάγκες σε αντιοξειδωτικα και άλλα πολλά⚠️⚠️ τότε αυτό το τεστ σου ταιριάζει!⚠️⚠️🆘🆘🆘🆘Προσφορά γνωριμίας➡️Μόνο από 109 στα 100 ευρώ το κιτ για απλό διατροφικό τεστ dna που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνωΗ➡️Απο 250 στα 225 ευρώ για το 3 σε 1 που περιλαμβάνει πέρα από τα παραπάνω και αθλητικό προφίλ όπως προδιάθεση για τραυματισμους κατά την άσκηση καθως και τι άσκηση σου ταιριάζει με βάση το dna σου αλλά και τι ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία έχεις!!* Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.* Η δειγματοληψια γίνεται με μπατονετα στο μάγουλο και στα ουλα*τα αποτελέσματα βασίζονται σε ανάλυση γονιδίων και στηρίζονται σε κλινικές μελέτες που είναι δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά και μπορείτε να τις αναζητήσετε*η ανάλυση γίνεται στο εργαστήριο της idna genomics αποκλειστικά στην Αθήνα και τα έξοδα αποστολής είναι δωρεαν* η ανάλυση γίνεται 1 φορά εφ'ορου ζωής, εκτός και αν χρειαστεί επανάληψη λόγω μη σωστής λήψης δείγματος όπου και είναι δωρεάν.Περισσότερες πληροφορίες για τα κιτ στο idnagenomics.com η σε εμένα !🆘🆘Η τιμή προσφορά γνωριμίας αφορά μόνο την προμήθεια του κιτ από το Διαιτολογικο μας γραφείο. ... See MoreSee Less
View on Facebook

1 month ago

Το νέο μου #άρθρο για το πως μπορείτε διατροφικά να αντιμετωπίσετε την #κυτταρίτιδαΜπορειτε να το διαβάσετε και στο ΕΝ the magazine που κυκλοφορεί.#cellulite #nutrition #health #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #papikinoudiet #summernutrition #readyforthebeach #διατροφη #διαιτολογος #διαιτα ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 months ago

Πάμε για την απόλυτη #σαλάτα !! Είστε έτοιμοι??➡️50γρ. #Κινοα βρασμενη➡️1ξινομηλο σε φετες➡️Ανάμεικτη πράσινη σαλατα➡️2 κομμάτια λιαστή ντοματα➡️ Σως Μπαλσαμικο με 1κ.σ ελαιόλαδο, 1κ.γ μέλι και 1κ.γ Μπαλσαμικο Θρεπτική αξια:Θερμιδες 270 Υδατανθρακες 39γρ. Πρωτεινες 10,5 γρ. Λιπαρά 18γρ.Μια υπέροχη λύση για τη #νηστεία, αφού περιέχει μόνο #Φυτική #πρωτεΐνη. 👍Πλούσια σε #βιταμίνες του συμπλέγματος B αλλά και #βιταμίνη C, κάλιο και #φυτικέςίνεςΈνα πλήρες #γεύμα που μπορείς να το καταναλώσεις είτε για ελαφρύ #μεσημεριανο είτε για ελαφρύ #βραδινόEnjoy 💯💯#Diet2022 #diet #dietitian #nutrionalvalue #nutrient #papikinoudiet #nutritioncoach #healthy #yourdietgr #papikinou_sofia #salad #lightmeal #lightdinner ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps