Διατροφή για αθλητές | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος Διατροφολόγος


Διατροφή για Αθλητές

Η απόδοση ενός αθλητή και το πόσο υψηλούς στόχους μπορεί να επιτύχει, συχνά θεωρείται πως οφείλεται στα γονίδια και στην καθημερινή του προπόνηση. Παρόλα αυτά, μια σωστή διατροφή με ορθές διατροφικές επιλογές μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του τόσο στην προπόνηση όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ένας αθλητής χρειάζεται ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο που θα του εξασφαλίζει ένα σωστό ενεργειακό ισοζύγιο  με σωστή κατανομή υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λίπους, βιταμινών και μέταλλων και ιχνοστοιχείων. Επιπλέον η εξασφάλιση της υδρικής ισορροπίας σε ένα αθλητή μέσω της διατροφής αλλά και της κατανάλωσης υγρών είναι άλλη μια πολλή σημαντική παράμετρος που μπορεί να μεγιστοποιήσει την αθλητική του απόδοση.


Ένα διαιτολόγιο πρέπει να παρέχει την σωστή ποσότητα, υδατανθράκων αφού αποτελούν την βασική  καύσιμη ύλη για τους μυς, την σωστή ποσότητα πρωτεϊνών  για μυϊκή αύξηση και διόρθωση μυϊκών τραυματισμών μετά την προπόνηση, τη σωστή ποσότητα λίπους που μπορεί να αποτελεί εξίσου πολύ καλή πηγή ενέργειας ιδιαίτερα σε αθλήματα μεγάλης διάρκειας και μεταφέρει τις λιποδιαλυτές βιταμίνες και τέλος η σωστή ενυδάτωση που αποτελεί τον σημαντικότερο όπλο του κάθε αθλητή για αποφυγή πρόωρης κόπωσης.


Στο διαιτολογικό γραφείο, σεβόμενοι την αυξημένες απαιτήσεις των αθλητών, σχεδιάζονται εξατομικευμένα διαιτολόγια για κάθε ερασιτέχνη ή επαγγελματία αθλητή ώστε να μεγιστοποιηθεί η αθλητική του απόδοση και να διατηρηθεί παράλληλα η μυϊκή του μάζα.


Επιπλέον μέσω των ανθρωπομετρικών μετρήσεων που πραγματοποιούνται στο γραφείο,  παρακολουθείται διαρκώς κάθε διαφορά στην λιπώδη και μυϊκή του μάζα, καθώς και τα ποσοστά ενυδάτωσης που είναι παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο την απόδοση του.  Για τον τοπικό υπολογισμό του σωματικού λίπους, αλλά και του συνολικού χρησιμοποιείται ένας συνδυασμός δερματοπτυχόμετρου μεγάλης ακρίβειας αλλά και μηχανήματος βιοηλεκτρικής εμπέδησης μάρκας TANITA.


Διατροφή για Αθλητές, Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Η σωστή διατροφή, η παρακολούθηση της μυϊκής και λιπώδους μάζας αλλά και της ενυδάτωσης του σώματος σας, μπορούν να είναι το κλειδί για να θέσετε τον πήχη πολύ ψηλά και να καταφέρετε ακόμη και το μεγαλύτερο στόχο σας.


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

3 months ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #MyPlate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps