Βιογραφικό Σημείωμα
Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Η Σοφία Παπικινού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Αποφοίτησε από  το τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, το 2007 με βαθμό λίαν καλώς.

Το 2008, εισήχθη στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου έγινε κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην κλινική Διατροφή και βαθμό άριστα.

Η μεταπτυχιακή της διατριβή, βαθμολογήθηκε με άριστα και έχει  τίτλο “Συσχέτιση κατανομής λίπους, (ολικού και σπλαχνικού) και λιπιδαιμικών παραμέτρων (ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, σάκχαρο κ.α) σε κοιλιακά παχύσαρκες γυναίκες πριν και μετά την απώλεια βάρους”.

Δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Διαβητολογικά Χρονικά” το 2011 τόμος 24, τεύχος 2ο και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές αφού ήταν η πρώτη έρευνα που
εκπονήθηκε στην Ελλάδα και αφορούσε την μέτρηση σπλαχνικού λίπους σε γυναίκες πριν και μετά την εμμηνόπαυση και στην ουσία απέδειξε την σχέση του αυξημένου κοιλιακού και σπλαχνικού λίπους με την εμφάνιση πληθώρας ασθενειών όπως ο Σακχαρώδης Διαβήτης, Δυσλιπιδαιμίες, καρδιαγγειακά προβλήματα κ.α. Στην συνέχεια παρουσιάστηκε σε διάφορα ιατρικά συνέδρια και ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται ως βιβλιογραφία για νεότερες έρευνες αναφορικά με το σπλαχνικό λίπος και την εμφάνιση ασθενειών.

Το 2006 πραγματοποίησε με τις καλύτερες συστάσεις, την πρακτική της άσκηση στο
Πανεπιστημιακό νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης στη Διαβητολογική Κλινική του
Νοσοκομείου.

Από το Νοέμβρη του 2007 έως τον Σεπτέμβρη του 2008 που εισήχθη στο μεταπτυχιακό του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, εργάσθηκε αμισθί στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας, όπου συνεργάστηκε με την Παιδιατρική, Καρδιολογική, Παθολογική κλινική καθώς και με τη μονάδα Μεσογειακής αναιμίας , δίνοντας διατροφικές συμβουλές στους ασθενείς και συνέταξε πρότυπα διαιτολόγια για κάθε κλινική.

Από το Σεπτέμβρη του 2009 έως το Σεπτέμβρη του 2010 διετέλεσε επιστημονικός
συνεργάτης στη θέση του Διαιτολόγου – Διατροφολόγου στο τακτικό Εξωτερικό ιατρείο Παραγόντων αγγειακού κινδύνου (Παχυσαρκίας και καπνίσματος) στην Α’ Προπαιδευτική Παθολογική κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο ΑΧΕΠΑ.

Από τις αρχές του 2011 άρχισε να αρθρογραφεί πάνω σε διάφορα διατροφικά θέματα σε ιστοσελίδες όπως το lifestyleoptions.gr, gossip-tv.gr, queen.gr κ.α, ενώ ήταν συνεργάτης στο ραδιοφωνο του ΑΝΤ1 radio , όπου μιλούσε για διατροφικά θέματα σε εκπομπή από το 2011 έως το 2013.

Εχει παρακολουθήσει , πλήθος συνεδρίων σε όλη την ελληνική επικράτεια από το 2004 έως σήμερα.

Το 2013 – 2014 εργάσθηκε ως διαιτολόγος σε ένα από τα μεγαλύτερα φαρμακεία της
Κέρκυρας, ενώ από το 2014 – 2015 εργάσθηκε ως διαιτολόγος σε ιδιωτικό Παθολογικό
Ιατρείο.

Το 2016 άνοιξε το δικό της ,νόμιμο διαιτολογικό γραφείο στην Κέρκυρα, όπου αναλαμβάνει την σύνταξη διαιτολογίων για αισθητικούς ή παθολογικούς λόγους και συγκεκριμένα για απώλεια βάρους, για παιδική παχυσαρκία, για ανθρώπους με χρόνια προβλήματα υγείας όπως Σακχαρώδης Διαβήτης, παθήσεις του Θυροειδή, Καρδιαγγειακά προβλήματα κ.α, για αθλητές, για γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση, για εγκύους και θηλάζουσες μητέρες κ.α. Στο γραφείο πραγματοποιούνται και αξιολογούνται όλες οι ανθρωπομετρικές μετρήσεις, όπως Βάρος, ύψος, ΔΜΣ, καμπύλες ανάπτυξης παιδιών, ολικό σωματικό λίπος, μυϊκή μάζα, οστική μάζα, ενυδάτωση σώματος, μέτρηση βασικού μεταβολισμού, μέτρηση
σπλαχνικού λίπους, μέτρηση μεταβολικής ηλικίας, περίμετροι μέσης και περιφέρειας
καθώς και υπολογισμός λίπους με τη βοήθεια δερματοπτυχόμετρου για τις περιπτώσεις
όπου δεν είναι εφικτή η μέτρηση του λίπους λόγω ύπαρξης βηματοδότη στον ασθενή.

Επιπλέον μέσω της ιστοσελίδας του γραφείου, αναλαμβάνεται η σύνταξη εξατομικευμένου διαιτολογίου από απόσταση, μέσω της συμπλήρωσης μιας φόρμας που παρέχεται δωρεάν στην ιστοσελίδα και πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Στόχος της διαιτολόγου δεν είναι απλά να καταφέρετε να μειώσετε το βάρος σας αλλά να μάθετε να τρώτε σωστά, να μάθετε να αγαπάτε στο σώμα σας και κατ’επέκταση τον εαυτό σας, έτσι ώστε η απώλεια να είναι μόνιμη και οριστική. Τα διαιτολόγια είναι απόλυτα εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στις διατροφικές σας συνήθειες, στο επάγγελμά σας και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται η προσπάθεια να αλλαχθούν εντελώς οι διατροφικές σας προτιμήσεις, αλλά να μειωθεί η κατανάλωση τροφίμων που δεν σας κάνουν καλό, σε συχνότητα και σε ποσότητα.

Γιατί επιτυχία σε μια δίαιτα, δεν είναι η τυφλή τήρηση ενός προγράμματος που δεν
ανταποκρίνεται στις διατροφικές σας προτιμήσεις, επιτυχία σε μια δίαιτα σημαίνει, πως όταν θα καταφέρετε να χάσετε τα κιλά σας, θα έχετε μάθει μόνοι σας να τρώτε με σωστό και υγιεινό τρόπο τις τροφές που σας αρέσουν και σας βολεύουν στην καθημερινότητά σας!

Η επιστημονική κατάρτιση σε συνδυασμό με το χαμόγελο και την σωστή διατροφική και ψυχολογική προσέγγιση του κάθε ασθενή, σας εγγυώνται ένα άμεσο και οριστικό
αποτέλεσμα, γιατί, όπως λέει και το όνομα του site, αυτή τη φορά δεν θα κάνετε άλλη μία δίαιτα, αλλά τη δική σας δίαιτα!!



Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

2 weeks ago

Το #powerbowl της τεμπέλας..✔️Θέλετε να φάτε κάτι θρεπτικό και υγιεινο αλλά σας έχει τρελάνει η ζέστη και δεν αντέχετε να μαγειρέψτε?✔️Έχετε ξεχάσει να πάτε σούπερ μάρκετ και έχετε στο ψυγείο σας μόνο ντοματίνια, αγγουράκι, #αυγά και κάτι ξεχασμένα παξιμαδια στο ντουλάπι?🆗 Τότε αυτή η συνταγή είναι για εσάς!1️⃣Βράζετε δύο μικρά αυγουλακια σφικτά κατά προτίμηση καθώς τώρα με τη ζέστη δεν θα πρότεινα να φλέρταρετε με σαλμονέλα 😀😀2️⃣Κοβετε στη μέση 1 χούφτα #ντοματίνια, 1 αγγουράκι σε κομμάτια και 1 #πιπεριά φλωρίνης αν έχετε! (η πιπεριά εκτός του ότι είναι γεμάτη #βιταμίνηC, αυξάνει και τον #κορεσμό και έτσι μένετε χορτάτοι για περισσότερες ώρες ✌️✌️)3️⃣4 μικρά #κριθινα #παξιμαδια η ένα μεγάλο σε κομμάτια, περίπου 60γραμμαρια4️⃣1/3 μέτριο αβοκάντο η 1 κ.σ ελαιόλαδο ή σπιτικη μαγιονέζα✔️Έτοιμο!! 👏👏👏Η διαφορά του #protein #powerbowl και της #Σαλάτας με #πρωτεΐνη είναι ότι στη σαλάτα ανακατεύεις τα υλικά ενώ στο power bowl ta υλικά είναι διαχωρισμός να ώστε να τσιμπάς με τον τρόπο που σου αρέσει και να κρατάς την αγαπημένη σου μπουκιτσα για το τέλος! Φυσικά και ότι με τα #powerbowls ξέρεις πάντα και εσύ και ο #διαιτολόγος σου την ακριβή ποσότητα από το υλικό που χρησιμοποιήσεις οπότε κανείς την ζωή και των 2 μας πιο εύκολη ❤️❤️Πως σου φάνηκε η τεμπέλικη καλοκαίρινη συνταγή μου? Θα ήθελες και άλλες παρόμοιες??⬇️Αν ναι ένα like η ένα comment θα το εκτιμούσα ❤️❤️⚠️Nutritional value⚠️Θερμίδες 490 kcalΠρωτεΐνη. 24γρ. Υδατάνθρακες 41 γρ.Λίπος* 25γρ.*κυρίως από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα#Diet2022 #summernutrition #monosaturatedfats #papikinoudiet #papikinou_sofia #nutritioncoach #nutrition #health #healthyfood #diet #dietitian #nutrionalvalue #EssentialFat #vitaminfood #wholegrain #avocado #eggs ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 weeks ago

⚠️Τα πιο εύκολα και υγιεινά παγωτινια για βρέφη από 12 μηνών έως 100 χρόνων 😂😂🆘Πάρτε χαρτί και στυλό!✔️2 ώριμα αβοκαντο✔️2 ώριμες μπανάνες σε ροδέλες✔️3κ.σ μελι✔️1κ.σ κακαο⚠️Εκτελεση:1️⃣Βάζουμε τις μπανάνες στην κατάψυξη όλο το βράδυ κομμένες σε ροδέλες και τυλιγμενες σε λαδοκολα2️⃣Την επόμενη μέρα βγάζουμε τις μπανάνες και τις βάζουμε στο μουλτι και προσθέτουμε 2 αβοκάντο🥑 κομμένα σε κομμάτια3️⃣Πολτοποιουμε μέχρι να γίνει κρεμαΣτη συνέχεια ρίχνουμε το μέλι και το κακάο και ξανά ανακατεύουμε μέχρι να αναμειχθεί ομοιόμορφα το μειγμα4️⃣Τέλος μοιράζουμε σε 12 φορμάκια χάρτινα μιας χρήσης( περίπου 1.5 κουταλιά ανά φόρμακι) και τα βάζουμε με προσοχή στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες!!Έτοιμα!!👏👏👏➡️Θερμιδες ανά μερίδα 55.1 kcal➡️9.5γρ. Υδατάνθρακες➡️1.9 γρ. Λίπους!!#Diet2022 #avocado #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #vitaminfood #icecream #healthy_icecream #banana #blw #papikinoudiet #nutritioncoach #παγωτο #διατροφη #διαιτολογος #αβοκαντο ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 weeks ago

🆘🆘🆘🆘Nεα υπηρεσία απο το Διαιτολογικο μας γραφείο και απευθύνεται σε άτομα που βρίσκονται στο νησί της Κέρκυρας αλλά και απόσταση!! ➡️Αν θες και εσύ να μάθεις το διατροφογετικο σου προφίλ και με βάση το dna σου να μάθεις σε ποιες τροφές έχεις ευαισθησία➡️Αν σου ταιριάζει μια δίαιτα με χαμηλούς υδατάνθρακες και χαμηλό γλυκαιμικο δείκτη➡️Αν καις περισσότερες θερμίδες το πρωί η το βράδυ➡️Αν ο οργανισμος σου έχει ικανότητα αποτοξίνωσης η αν έχει ιδιαίτερες ανάγκες σε αντιοξειδωτικα και άλλα πολλά⚠️⚠️ τότε αυτό το τεστ σου ταιριάζει!⚠️⚠️🆘🆘🆘🆘Προσφορά γνωριμίας➡️Μόνο από 109 στα 100 ευρώ το κιτ για απλό διατροφικό τεστ dna που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνωΗ➡️Απο 250 στα 225 ευρώ για το 3 σε 1 που περιλαμβάνει πέρα από τα παραπάνω και αθλητικό προφίλ όπως προδιάθεση για τραυματισμους κατά την άσκηση καθως και τι άσκηση σου ταιριάζει με βάση το dna σου αλλά και τι ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία έχεις!!* Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.* Η δειγματοληψια γίνεται με μπατονετα στο μάγουλο και στα ουλα*τα αποτελέσματα βασίζονται σε ανάλυση γονιδίων και στηρίζονται σε κλινικές μελέτες που είναι δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά και μπορείτε να τις αναζητήσετε*η ανάλυση γίνεται στο εργαστήριο της idna genomics αποκλειστικά στην Αθήνα και τα έξοδα αποστολής είναι δωρεαν* η ανάλυση γίνεται 1 φορά εφ'ορου ζωής, εκτός και αν χρειαστεί επανάληψη λόγω μη σωστής λήψης δείγματος όπου και είναι δωρεάν.Περισσότερες πληροφορίες για τα κιτ στο idnagenomics.com η σε εμένα !🆘🆘Η τιμή προσφορά γνωριμίας αφορά μόνο την προμήθεια του κιτ από το Διαιτολογικο μας γραφείο. ... See MoreSee Less
View on Facebook

1 month ago

Το νέο μου #άρθρο για το πως μπορείτε διατροφικά να αντιμετωπίσετε την #κυτταρίτιδαΜπορειτε να το διαβάσετε και στο ΕΝ the magazine που κυκλοφορεί.#cellulite #nutrition #health #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #papikinoudiet #summernutrition #readyforthebeach #διατροφη #διαιτολογος #διαιτα ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 months ago

Πάμε για την απόλυτη #σαλάτα !! Είστε έτοιμοι??➡️50γρ. #Κινοα βρασμενη➡️1ξινομηλο σε φετες➡️Ανάμεικτη πράσινη σαλατα➡️2 κομμάτια λιαστή ντοματα➡️ Σως Μπαλσαμικο με 1κ.σ ελαιόλαδο, 1κ.γ μέλι και 1κ.γ Μπαλσαμικο Θρεπτική αξια:Θερμιδες 270 Υδατανθρακες 39γρ. Πρωτεινες 10,5 γρ. Λιπαρά 18γρ.Μια υπέροχη λύση για τη #νηστεία, αφού περιέχει μόνο #Φυτική #πρωτεΐνη. 👍Πλούσια σε #βιταμίνες του συμπλέγματος B αλλά και #βιταμίνη C, κάλιο και #φυτικέςίνεςΈνα πλήρες #γεύμα που μπορείς να το καταναλώσεις είτε για ελαφρύ #μεσημεριανο είτε για ελαφρύ #βραδινόEnjoy 💯💯#Diet2022 #diet #dietitian #nutrionalvalue #nutrient #papikinoudiet #nutritioncoach #healthy #yourdietgr #papikinou_sofia #salad #lightmeal #lightdinner ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps