Βιογραφικό Σημείωμα
Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Η Σοφία Παπικινού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Αποφοίτησε από  το τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, το 2007 με βαθμό λίαν καλώς.

Το 2008, εισήχθη στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου έγινε κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην κλινική Διατροφή και βαθμό άριστα.

Η μεταπτυχιακή της διατριβή, βαθμολογήθηκε με άριστα και έχει  τίτλο “Συσχέτιση κατανομής λίπους, (ολικού και σπλαχνικού) και λιπιδαιμικών παραμέτρων (ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, σάκχαρο κ.α) σε κοιλιακά παχύσαρκες γυναίκες πριν και μετά την απώλεια βάρους”.

Δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Διαβητολογικά Χρονικά” το 2011 τόμος 24, τεύχος 2ο και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές αφού ήταν η πρώτη έρευνα που
εκπονήθηκε στην Ελλάδα και αφορούσε την μέτρηση σπλαχνικού λίπους σε γυναίκες πριν και μετά την εμμηνόπαυση και στην ουσία απέδειξε την σχέση του αυξημένου κοιλιακού και σπλαχνικού λίπους με την εμφάνιση πληθώρας ασθενειών όπως ο Σακχαρώδης Διαβήτης, Δυσλιπιδαιμίες, καρδιαγγειακά προβλήματα κ.α. Στην συνέχεια παρουσιάστηκε σε διάφορα ιατρικά συνέδρια και ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται ως βιβλιογραφία για νεότερες έρευνες αναφορικά με το σπλαχνικό λίπος και την εμφάνιση ασθενειών.

Το 2006 πραγματοποίησε με τις καλύτερες συστάσεις, την πρακτική της άσκηση στο
Πανεπιστημιακό νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης στη Διαβητολογική Κλινική του
Νοσοκομείου.

Από το Νοέμβρη του 2007 έως τον Σεπτέμβρη του 2008 που εισήχθη στο μεταπτυχιακό του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, εργάσθηκε αμισθί στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας, όπου συνεργάστηκε με την Παιδιατρική, Καρδιολογική, Παθολογική κλινική καθώς και με τη μονάδα Μεσογειακής αναιμίας , δίνοντας διατροφικές συμβουλές στους ασθενείς και συνέταξε πρότυπα διαιτολόγια για κάθε κλινική.

Από το Σεπτέμβρη του 2009 έως το Σεπτέμβρη του 2010 διετέλεσε επιστημονικός
συνεργάτης στη θέση του Διαιτολόγου – Διατροφολόγου στο τακτικό Εξωτερικό ιατρείο Παραγόντων αγγειακού κινδύνου (Παχυσαρκίας και καπνίσματος) στην Α’ Προπαιδευτική Παθολογική κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο ΑΧΕΠΑ.

Από τις αρχές του 2011 άρχισε να αρθρογραφεί πάνω σε διάφορα διατροφικά θέματα σε ιστοσελίδες όπως το lifestyleoptions.gr, gossip-tv.gr, queen.gr κ.α, ενώ ήταν συνεργάτης στο ραδιοφωνο του ΑΝΤ1 radio , όπου μιλούσε για διατροφικά θέματα σε εκπομπή από το 2011 έως το 2013.

Εχει παρακολουθήσει , πλήθος συνεδρίων σε όλη την ελληνική επικράτεια από το 2004 έως σήμερα.

Το 2013 – 2014 εργάσθηκε ως διαιτολόγος σε ένα από τα μεγαλύτερα φαρμακεία της
Κέρκυρας, ενώ από το 2014 – 2015 εργάσθηκε ως διαιτολόγος σε ιδιωτικό Παθολογικό
Ιατρείο.

Το 2016 άνοιξε το δικό της ,νόμιμο διαιτολογικό γραφείο στην Κέρκυρα, όπου αναλαμβάνει την σύνταξη διαιτολογίων για αισθητικούς ή παθολογικούς λόγους και συγκεκριμένα για απώλεια βάρους, για παιδική παχυσαρκία, για ανθρώπους με χρόνια προβλήματα υγείας όπως Σακχαρώδης Διαβήτης, παθήσεις του Θυροειδή, Καρδιαγγειακά προβλήματα κ.α, για αθλητές, για γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση, για εγκύους και θηλάζουσες μητέρες κ.α. Στο γραφείο πραγματοποιούνται και αξιολογούνται όλες οι ανθρωπομετρικές μετρήσεις, όπως Βάρος, ύψος, ΔΜΣ, καμπύλες ανάπτυξης παιδιών, ολικό σωματικό λίπος, μυϊκή μάζα, οστική μάζα, ενυδάτωση σώματος, μέτρηση βασικού μεταβολισμού, μέτρηση
σπλαχνικού λίπους, μέτρηση μεταβολικής ηλικίας, περίμετροι μέσης και περιφέρειας
καθώς και υπολογισμός λίπους με τη βοήθεια δερματοπτυχόμετρου για τις περιπτώσεις
όπου δεν είναι εφικτή η μέτρηση του λίπους λόγω ύπαρξης βηματοδότη στον ασθενή.

Επιπλέον μέσω της ιστοσελίδας του γραφείου, αναλαμβάνεται η σύνταξη εξατομικευμένου διαιτολογίου από απόσταση, μέσω της συμπλήρωσης μιας φόρμας που παρέχεται δωρεάν στην ιστοσελίδα και πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Στόχος της διαιτολόγου δεν είναι απλά να καταφέρετε να μειώσετε το βάρος σας αλλά να μάθετε να τρώτε σωστά, να μάθετε να αγαπάτε στο σώμα σας και κατ’επέκταση τον εαυτό σας, έτσι ώστε η απώλεια να είναι μόνιμη και οριστική. Τα διαιτολόγια είναι απόλυτα εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στις διατροφικές σας συνήθειες, στο επάγγελμά σας και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται η προσπάθεια να αλλαχθούν εντελώς οι διατροφικές σας προτιμήσεις, αλλά να μειωθεί η κατανάλωση τροφίμων που δεν σας κάνουν καλό, σε συχνότητα και σε ποσότητα.

Γιατί επιτυχία σε μια δίαιτα, δεν είναι η τυφλή τήρηση ενός προγράμματος που δεν
ανταποκρίνεται στις διατροφικές σας προτιμήσεις, επιτυχία σε μια δίαιτα σημαίνει, πως όταν θα καταφέρετε να χάσετε τα κιλά σας, θα έχετε μάθει μόνοι σας να τρώτε με σωστό και υγιεινό τρόπο τις τροφές που σας αρέσουν και σας βολεύουν στην καθημερινότητά σας!

Η επιστημονική κατάρτιση σε συνδυασμό με το χαμόγελο και την σωστή διατροφική και ψυχολογική προσέγγιση του κάθε ασθενή, σας εγγυώνται ένα άμεσο και οριστικό
αποτέλεσμα, γιατί, όπως λέει και το όνομα του site, αυτή τη φορά δεν θα κάνετε άλλη μία δίαιτα, αλλά τη δική σας δίαιτα!!



Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

3 months ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #MyPlate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps