Πόσο λίπος καις με την άσκηση | Διατροφικά Εργαλεία | Your Diet


Πόσο λίπος καις με την άσκηση

Ο μόνος σίγουρος τρόπος για να ξέρετε, αν καίτε λίπος κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι με τον υπολογισμό της μεγίστης καρδιακής συχνότητας, όπου εδώ μπορείτε να το υπολογίσετε εύκολα συμπληρώνοντας απλά την ηλικία σας.

Η Μέγιστη καρδιακή συχνότητα δείχνει πόσους χτύπους έχει  η καρδιά ανά λεπτό. Ανάλογα με την ηλικία, η συχνότητα αυτή κυμαίνεται ανάμεσα στους 50 με 70 χτύπους το λεπτό σε κατάσταση ηρεμίας. Η ΜΚΣ αναφέρεται στη συχνότητα με την οποία χτυπά η καρδιά κατά την διάρκεια της άσκησης  και μπορεί να μας δείξει από πόσους χτύπους και μετά αρχίζουμε να καίμε λίπος. Άλλωστε σε όλα τα γυμναστήρια, τα όργανα αερόβιας άσκησης (ποδήλατο, διάδρομος, ελλειπτικό, κωπηλατικό) μετράνε τους καρδιακούς παλμούς οπότε είναι πολύ εύκολο να το παρατηρήσετε. Εναλλακτικά αν είστε λάτρης του υπαίθριου περπατήματος ή τρεξίματος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα παλμογράφο.  Ο παλμογράφος αποτελείται από μια ζώνη πάνω στη όποια είναι τοποθετημένος ένας πομπός και από ένα ρολόι χειρός στο όποιο καταγράφεται το σήμα-δέκτης. Η ζώνη τοποθετείται γύρω από τον κορμό του αθλουμένου, ακριβώς κάτω από το στέρνο. Η ένδειξη με τους παλμούς μας καταγράφεται σε πραγματικό χρόνο στο ρολόι που φοράμε στο χέρι μας. Έτσι, έχουμε ανατροφοδότηση των παλμών της καρδιάς μας και κατ’ επέκταση της έντασης της προσπάθειάς μας σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμούμε.


Η αγορά ενός επωνύμου παλμογράφου ξεκινάει περίπου στα 50-60 ευρώ. Μπορεί να μην αποτελεί μια αγορά που θα πρέπει να κάνετε άμεσα, σας λύνει όμως τα χεριά όσον αφορά τον προσδιορισμό της σωστής έντασης της αερόβιας άσκησής σας. Ειδικά εάν είστε αρχάριοι, θα σας μάθει να διαβάζετε το σώμα σας, μιας και θα σας καθοδηγεί να μην ξεπερνάτε τα όριά σας και καταλήξετε στην υπερκόπωση ή τραυματισμό.


Η μέγιστη καρδιακή συχνότητα υπολογίζεται αφαιρώντας το 220 από την ηλικία σας. Αν είστε αρχάριοι για να κάψετε λίπος πρέπει να φτάσετε στο 55% έως το 65% της ΜΚΣ , ενώ  αν είστε προχωρημένοι τότε πρέπει να φτάσετε στο 70% έως 80% της ΜΚΣ για να κάψετε λίπος.


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Google Maps