Διατροφή για Αντιγήρανση | Κυτταρίτιδα | Παπικινού Σοφία | Your Diet


Διατροφή για αντιγήρανση και κυτταρίτιδα

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως η αιτιολογία για την εμφάνιση της κυτταρίτιδας και της πρόωρης γήρανσης της επιδερμίδας είναι η αφυδάτωση του οργανισμού σε συνδυασμό με την αυξημένη κατανάλωση των λεγόμενων “κακών λιπαρών“, όπως είναι τα κορεσμένα λίπη, αλατιού και κατεργασμένης ζάχαρης. Παράλληλα η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας και το αυξημένο σωματικό βάρος, εντείνουν και άλλο το πρόβλημα.

Αυτό που πρέπει να ξεκαθαριστεί, είναι πως η κυτταρίτιδα αλλά και η πρόωρη γήρανση, έχουν μεν κληρονομικό χαρακτήρα, αλλά βελτιώνοντας τις διατροφικές μας συνήθειες αλλά και την φυσική μας κατάσταση μπορούν να προληφθούν αλλά και να μειωθούν αισθητά. Ο κοινός παρονομαστής και των δύο καταστάσεων είναι η αλλοίωση της ποιότητας και της υφής επιδερμίδας. Συνεπώς μια δίαιτα που βοηθά στην ενίσχυση της παραγωγής του κολλαγόνου που αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο του δέρματος, σε συνδυασμό με τροφοδότηση του οργανισμού με φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία και απαραίτητα λιπαρά οξέα, είναι ικανή να σας αλλάξει ριζικά την υφή της επιδερμίδα σας και να προλάβετε και να βελτιώσετε αισθητά την εμφάνιση της αντιαισθητικής κυτταρίτιδας ή των ρυτίδων ιδιαίτερα αν υπάρχει κληρονομικότητα στην οικογένεια σας.


Η διαιτολόγος θα σας συντάξει ένα ιδανικό πρόγραμμα διατροφής, το οποίο δεν αποσκοπεί ιδιαίτερα στην απώλεια βάρους (αν δεν είναι απαραίτητο), αλλά στην απώλεια λίπους ώστε να αποκτήσετε ένα γραμμωμένο και σφριγηλό σώμα χωρίς στερήσεις. Η ανάλυση σύστασης σώματος, που πραγματοποιείται στο χώρο του γραφείου, κρίνεται απαραίτητη σε κάθε επίσκεψη, καθ’ όλη την διάρκεια της προσπάθειας, για να φαίνονται καθαρά οι διαφορές που συντελούνται στο σώμα κατά τη διάρκεια της προσπάθειας! Κάντε ένα δώρο στο σώμα σας και στο δέρμα σας και ελάτε να αλλάξουμε μαζί τις διατροφικές σας συνήθειες ώστε να είστε και να αισθάνεστε πάντα υγιής.


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

3 months ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #MyPlate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps