Διατροφή στην Εμμηνόπαυση | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος Διατροφολόγος


Διατροφή για γυναίκες στην εμμηνόπαυση

Η εμμηνόπαυση, αποτελεί μια κατάσταση κατά την οποία το γυναικείο σώμα σταματάει να παράγει οιστρογόνα κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα ο σωματότυπος της γυναίκας να αρχίζει να αλλάζει και τα ποσοστά κοιλιακού και σπλαχνικού λίπους να αυξάνονται αισθητά. Η ηλικία της εμμηνόπαυσης διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα αλλά ο μέσος όρος εμφάνισής της είναι συνήθως τα 51-52 χρόνια, χωρίς να αποκλείεται να εμφανισθεί ακόμη και στην ηλικία των 40 χρόνων.

Η αύξηση του ενδοκοιλιακού λίπους και και του βάρους, που συχνά συμβαίνει κατά τη διάρκεια της μετάβασης στην εμμηνόπαυση, μπορεί να αποτελέσει πρόδρομο διάφορων νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, η οστεοπόρωση κ.λπ. Κάτι τέτοιο μπορεί φυσικά να αποφευχθεί,  με την υιοθέτηση μιας ισορροπημένης  διατροφής, η οποία παράλληλα θα συμβάλλει και στην καλή υγεία του οργανισμού.


Η ισορροπία στη διατροφή μιας γυναίκας που μπαίνει στην εμμηνόπαυση είναι το κλειδί για μία ομαλή μετάβαση, χωρίς αύξηση βάρους. Ο συνδυασμός ποιότητας και ποσότητας τροφών βοηθά ώστε να μην υπάρχει αύξηση βάρους.


Η Παπικινού Σοφία, είναι κλινικός διαιτολόγος που έχει κάνει την μεταπτυχιακή της έρευνα, μελετώντας αυτές ακριβώς τις αλλαγές που συμβαίνουν στο γυναικείο σώμα κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, ώστε να αντιμετωπιστεί σωστά η μείωση του σπλαχνικού και κοιλιακού λίπος , να μην υπάρξουν μεταβολές στο βάρος και κατ’ επέκταση στην αύξηση των επιπέδων σακχάρου, χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα.


Η δίαιτα που προτείνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι εξατομικευμένη και στηρίζεται στην αύξηση της κατανάλωσης τροφών πλούσιων σε φυτοοιστρογόνα, φυτικές ίνες, σύνθετους υδατάνθρακες και χαμηλά επίπεδα λίπους. Ακολουθώντας μια σωστή διατροφή για την περίπτωση σας δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε όσο αφορά το σώμα σας.


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

3 months ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #MyPlate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps