Δίαιτα από Απόσταση | Online Diet | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δίαιτα από απόσταση

Με την υπηρεσία online diet, η απόσταση δεν αποτελεί πια πρόβλημα, αφού μπορείτε να βρείτε τη δίαιτα που σας ταιριάζει από την άνεση του σπιτιού σας είτε γιατί δεν έχετε ελεύθερο χρόνο να επισκεφθείτε το γραφείο, είτε γιατί βρίσκεστε σε άλλη πόλη!

Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τα εξής βήματα:


  • συμπληρώνετε την φόρμα που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.
  • συμπληρώνετε την φόρμα με το πλήρες διατροφικό και ιατρικό ιστορικό που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.

Η πληρωμή για την online diet, μπορεί να γίνει είτε με τραπεζική κατάθεση στην Alpha Bank ή στην Εθνική Τράπεζα ή μέσω ebanking .


Το κόστος της online diet ποικίλει ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε από τα εξής:


  • 45 ευρώ/μήνα για 2 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου ανά 15 μέρες
  • 79 ευρώ/μήνα για 4 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου εβδομαδιαία

Για τους κατοίκους εξωτερικού υπάρχει έξτρα χρέωση 3 Ευρώ, που είναι τα έξοδα εντολής των ελληνικών τραπεζών.
Ο αριθμός των ατόμων για δίαιτα από απόσταση είναι περιορισμένος και σε περίπτωση που έχει συμπληρωθεί ο αριθμός θα ενημερωθείτε με email σχετικά με το πότε θα μπορέσετε να ξεκινήσετε.


Μην ξεχνάτε, πως εδώ δεν θα κάνετε άλλη μία δίαιτα, αλλά τη δική σας δίαιτα που θα σας ταιριάζει και θα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας και στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Άλλωστε η βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης αποτελεί κοινό μας στόχο και στην προσπάθεια αυτή δεν είστε μόνοι σας!!


Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Φόρμα για διαιτολόγιο από απόσταση
Παρακαλώ συμπληρώστε όσα έχουν αστεράκι, τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά.
Ονοματεπώνυμο*
E-mail:*
Κινητό τηλέφωνο*
Διεύθυνση
Πόλη
Περιοχή
Τ.Κ.
Ημερομηνία γέννησης*
Τωρινό βάρος*
Μέγιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Ελάχιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Το ύψος σας (σε εκατοστά)*
Περίμετρος δεξιού καρπού (σε εκατοστά)
Γιατί θέλετε να κάνετε διατροφή;*
Πόσα λεπτά την εβδομάδα περπατάτε;*
Πηγαίνετε γυμναστήριο και αν ναι, πόσο συχνά;*
Είδος άθλησης στο γυμναστήριο*
Καταναλώνετε πρωινό και αν ναι, πόση ώρα μετά το πρωινό ξύπνημα;*
Καταναλώνετε πρόγευμα;*
Τι τρώτε συνήθως για μεσημεριανό;*
Για βραδινό (και πόσες ώρες πριν τον ύπνο);*
Κάνετε ενδιάμεσα τσιμπολογήματα;*
Πόσο συχνά τρώτε γλυκά και τι είδους;
Επιλέξτε το κουτάκι σε περίπτωση που ΔΕΝ τρώτε κάποιο από τα παρακάτω τρόφιμα.
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
Εάν πίνετε γάλα, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε γιαούρτι, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε τυρί κίτρινο, σημειώστε εάν είναι light
ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΑ
Άλλες πρωτεϊνούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε τόνο κονσέρβας, σημειώστε εάν είναι σε νερό ή σε λάδι
ΑΜΥΛΟΥΧΑ
Άλλες αμυλούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε μακαρόνια, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
Εάν τρώτε δημητριακά, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
ΟΣΠΡΙΑ
ΛΑΔΕΡΑ
Άλλα λαδερά που δεν τρώτε
ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Άλλα λαχανικά που δεν τρώτε

ΦΡΟΥΤΑ

Ποια φρούτα δεν τρώτε;
Ποια φρούτα τρώτε;
ΛΟΙΠΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Άλλα τρόφιμα που δεν τρώτε
ΑΛΛΑ
Φαγητά που σας αρέσουν πάρα πολύ

ΑΛΚΟΟΛ

Πίνετε αλκοόλ;*
Τι ποσότητα αλκοόλ καταναλώνετε κάθε φορά;

ΝΕΡΟ/ΥΓΡΑ

Πόσο νερό πίνετε καθημερινά;*
Άλλα υγρά που πίνετε:
Άλλα υγρά που καταναλώνετε;
Πίνετε καφέ μέσα στη μέρα;*
Πόσο ζάχαρη βάζετε στον καφέ σε κουταλάκια του γλυκού;*
Προσθέτετε γάλα στον καφέ σας;*

ΥΓΕΙΑ

Έχετε προβλήματα υγείας;*
Αντιμετωπίζετε κάποιο/α από τα παρακάτω προβλήματα υγείας;
Αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που δεν αναγράφεται παραπάνω;
Λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή; Και αν ναι, γράψτε τα φάρμακα και τη δοσολογία.*
Καπνίζετε;*
Ώρες ύπνου
Έχετε αλλεργία σε κάποιο τρόφιμο ή σε κάτι άλλο γενικότερα;*
Τρόφιμα που σας ενοχλούν στο στομάχι;
Κάποιο σχόλιο που θα θέλατε να κάνετε στη διαιτολόγο
Έχετε κάνει το τελευταίο εξάμηνο αιμοτολογικές εξετάσεις (σάκχαρο, ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, SGPT, SGOT, γGT, κρεατινίνη, ουρικό οξύ, ουρία, TSH); *

ΠΛΗΡΩΜΗ

Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

Καλησπέρα σε όλους!Λόγω των ολοένα αυξανόμενων κρουσματων covid παρακαλώ αν έχετε έρθει σε επαφή με κρούσμα είτε εσείς είτε κάποιο μέλος της οικογένειας σας, να ακυρώσουμε το ραντεβού και να το πραγματοποιήσουμε από απόσταση.Σας ευχαριστώ για την κατανοηση ... See MoreSee Less
View on Facebook

1 month ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
Ένα πολύ όμορφο σνακ, για να γεμίσετε τις μπαταρίες σας!! Ένα σνακ που μπορεί να καταναλωθεί ως ενδιάμεσο γεύμα, η ως πρωινό ή βραδινό σε περίπτωση που θέλετε να χάσετε βάρος!2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης με 1 κ.γ αβοκάντο και 1κ.γ κατικιΔομοκουβστο στο καθένα και 4 ντοματινια!!➡️Ελάχιστες θερμίδες➡️Μόνο καλά λιπαρά ωφέλιμα για το καρδιαγγειακα μας συστημα➡️Χαμηλό σε υφατανθρακα υψηλό σε απαχη πρωτεΐνη και ωφέλιμο λιπος➡️Φυτικές ινες➡️Και όλες οι βιταμίνες και τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία στο πιάτο σας!Καλή απολαυση 😘🥝🍏🥑#Diet #snack #papikinoudiet #yourdietgr #nutritioncoach #nutrition #health #healthyfood #avocado #katiki #EssentialFat #vitaminfood #wholegrain ... See MoreSee Less
View on Facebook
Θηλασμός..Το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει η μαμά στο μωρό της.. Πέρα από το συναισθηματικο δεσμό που αναπτύσσεται ανάμεσα στη μαμά και το παιδί, τα διατροφικά οφέλη που δέχεται το παιδί είναι αναρίθμητα..Επιπλεον, ο θηλασμός αποτελεί εξειδανικευμενη τροφή, που σχεδιάζεται αποκλειστικά από τη μαμά για το μωρό της. Το γάλα της κάθε μαμάς είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για τις ανάγκες του δικου της μωρού.. Έχει φανεί από έρευνες πως γυναίκες της λευκής φυλής έχουν άλλη σύσταση γάλακτος από γυναίκες της μαύρης καθώς η σύσταση του σώματος ανάμεσα στις δύο φυλές είναι διαφορετική, άρα και διαφορετικές απαιτήσεις... Δεν είναι μαγικό όλο αυτό?? ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 months ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
Αγαπημένοι μου φίλοι μετά από σχεδόν 2 μήνες μακρυά σας, επιστρέφω δριμυτερη!!!Θα είμαι διαδικτυακά κοντά σας από 11/1 για τους φίλους από το site μου, www.yourdiet.gr και από 18/1 δια ζώσης στο γραφείο μας... Κλείστε σύντομα τα ραντεβού σας, για να χάσουμε τα κιλά του lockdown παρέα.. Ανυπομονώ να σας ξαναδώ!! Μου λείψατε 😁😁Καλα Χριστουγεννα και καλή χρονιά σε όλους σας με υγεία ♥️♥️♥️♥️ ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps