Δίαιτα από Απόσταση | Online Diet | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δίαιτα από απόσταση

Με την υπηρεσία online diet, η απόσταση δεν αποτελεί πια πρόβλημα, αφού μπορείτε να βρείτε τη δίαιτα που σας ταιριάζει από την άνεση του σπιτιού σας είτε γιατί δεν έχετε ελεύθερο χρόνο να επισκεφθείτε το γραφείο, είτε γιατί βρίσκεστε σε άλλη πόλη!

Σας ενημερώνουμε ότι η διαιτολόγος δεν θα αναλάβει νέες δίαιτες από απόσταση έως 1 Μαΐου 2021, γιατί έχουν καλυφθεί όλες οι διαθέσιμες θέσεις. Η υπηρεσία της δίαιτας από απόσταση θα ξεκινήσει πάλι τον Μάιο.


Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τα εξής βήματα:


  • συμπληρώνετε την φόρμα που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.
  • συμπληρώνετε την φόρμα με το πλήρες διατροφικό και ιατρικό ιστορικό που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.

Η πληρωμή για την online diet, μπορεί να γίνει είτε με τραπεζική κατάθεση στην Alpha Bank ή στην Εθνική Τράπεζα ή μέσω ebanking .


Το κόστος της online diet ποικίλει ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε από τα εξής:


  • 45 ευρώ/μήνα για 2 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου ανά 15 μέρες
  • 79 ευρώ/μήνα για 4 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου εβδομαδιαία

Για τους κατοίκους εξωτερικού υπάρχει έξτρα χρέωση 3 Ευρώ, που είναι τα έξοδα εντολής των ελληνικών τραπεζών.
Ο αριθμός των ατόμων για δίαιτα από απόσταση είναι περιορισμένος και σε περίπτωση που έχει συμπληρωθεί ο αριθμός θα ενημερωθείτε με email σχετικά με το πότε θα μπορέσετε να ξεκινήσετε.


Μην ξεχνάτε, πως εδώ δεν θα κάνετε άλλη μία δίαιτα, αλλά τη δική σας δίαιτα που θα σας ταιριάζει και θα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας και στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Άλλωστε η βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης αποτελεί κοινό μας στόχο και στην προσπάθεια αυτή δεν είστε μόνοι σας!!


Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Φόρμα για διαιτολόγιο από απόσταση
Παρακαλώ συμπληρώστε όσα έχουν αστεράκι, τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά.
Ονοματεπώνυμο*
E-mail:*
Κινητό τηλέφωνο*
Διεύθυνση
Πόλη
Περιοχή
Τ.Κ.
Ημερομηνία γέννησης*
Τωρινό βάρος*
Μέγιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Ελάχιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Το ύψος σας (σε εκατοστά)*
Περίμετρος δεξιού καρπού (σε εκατοστά)
Γιατί θέλετε να κάνετε διατροφή;*
Πόσα λεπτά την εβδομάδα περπατάτε;*
Πηγαίνετε γυμναστήριο και αν ναι, πόσο συχνά;*
Είδος άθλησης στο γυμναστήριο*
Καταναλώνετε πρωινό και αν ναι, πόση ώρα μετά το πρωινό ξύπνημα;*
Καταναλώνετε πρόγευμα;*
Τι τρώτε συνήθως για μεσημεριανό;*
Για βραδινό (και πόσες ώρες πριν τον ύπνο);*
Κάνετε ενδιάμεσα τσιμπολογήματα;*
Πόσο συχνά τρώτε γλυκά και τι είδους;
Επιλέξτε το κουτάκι σε περίπτωση που ΔΕΝ τρώτε κάποιο από τα παρακάτω τρόφιμα.
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
Εάν πίνετε γάλα, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε γιαούρτι, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε τυρί κίτρινο, σημειώστε εάν είναι light
ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΑ
Άλλες πρωτεϊνούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε τόνο κονσέρβας, σημειώστε εάν είναι σε νερό ή σε λάδι
ΑΜΥΛΟΥΧΑ
Άλλες αμυλούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε μακαρόνια, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
Εάν τρώτε δημητριακά, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
ΟΣΠΡΙΑ
ΛΑΔΕΡΑ
Άλλα λαδερά που δεν τρώτε
ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Άλλα λαχανικά που δεν τρώτε

ΦΡΟΥΤΑ

Ποια φρούτα δεν τρώτε;
Ποια φρούτα τρώτε;
ΛΟΙΠΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Άλλα τρόφιμα που δεν τρώτε
ΑΛΛΑ
Φαγητά που σας αρέσουν πάρα πολύ

ΑΛΚΟΟΛ

Πίνετε αλκοόλ;*
Τι ποσότητα αλκοόλ καταναλώνετε κάθε φορά;

ΝΕΡΟ/ΥΓΡΑ

Πόσο νερό πίνετε καθημερινά;*
Άλλα υγρά που πίνετε:
Άλλα υγρά που καταναλώνετε;
Πίνετε καφέ μέσα στη μέρα;*
Πόσο ζάχαρη βάζετε στον καφέ σε κουταλάκια του γλυκού;*
Προσθέτετε γάλα στον καφέ σας;*

ΥΓΕΙΑ

Έχετε προβλήματα υγείας;*
Αντιμετωπίζετε κάποιο/α από τα παρακάτω προβλήματα υγείας;
Αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που δεν αναγράφεται παραπάνω;
Λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή; Και αν ναι, γράψτε τα φάρμακα και τη δοσολογία.*
Καπνίζετε;*
Ώρες ύπνου
Έχετε αλλεργία σε κάποιο τρόφιμο ή σε κάτι άλλο γενικότερα;*
Τρόφιμα που σας ενοχλούν στο στομάχι;
Κάποιο σχόλιο που θα θέλατε να κάνετε στη διαιτολόγο
Έχετε κάνει το τελευταίο εξάμηνο αιμοτολογικές εξετάσεις (σάκχαρο, ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, SGPT, SGOT, γGT, κρεατινίνη, ουρικό οξύ, ουρία, TSH); *

ΠΛΗΡΩΜΗ

Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

2 weeks ago

Το #powerbowl της τεμπέλας..✔️Θέλετε να φάτε κάτι θρεπτικό και υγιεινο αλλά σας έχει τρελάνει η ζέστη και δεν αντέχετε να μαγειρέψτε?✔️Έχετε ξεχάσει να πάτε σούπερ μάρκετ και έχετε στο ψυγείο σας μόνο ντοματίνια, αγγουράκι, #αυγά και κάτι ξεχασμένα παξιμαδια στο ντουλάπι?🆗 Τότε αυτή η συνταγή είναι για εσάς!1️⃣Βράζετε δύο μικρά αυγουλακια σφικτά κατά προτίμηση καθώς τώρα με τη ζέστη δεν θα πρότεινα να φλέρταρετε με σαλμονέλα 😀😀2️⃣Κοβετε στη μέση 1 χούφτα #ντοματίνια, 1 αγγουράκι σε κομμάτια και 1 #πιπεριά φλωρίνης αν έχετε! (η πιπεριά εκτός του ότι είναι γεμάτη #βιταμίνηC, αυξάνει και τον #κορεσμό και έτσι μένετε χορτάτοι για περισσότερες ώρες ✌️✌️)3️⃣4 μικρά #κριθινα #παξιμαδια η ένα μεγάλο σε κομμάτια, περίπου 60γραμμαρια4️⃣1/3 μέτριο αβοκάντο η 1 κ.σ ελαιόλαδο ή σπιτικη μαγιονέζα✔️Έτοιμο!! 👏👏👏Η διαφορά του #protein #powerbowl και της #Σαλάτας με #πρωτεΐνη είναι ότι στη σαλάτα ανακατεύεις τα υλικά ενώ στο power bowl ta υλικά είναι διαχωρισμός να ώστε να τσιμπάς με τον τρόπο που σου αρέσει και να κρατάς την αγαπημένη σου μπουκιτσα για το τέλος! Φυσικά και ότι με τα #powerbowls ξέρεις πάντα και εσύ και ο #διαιτολόγος σου την ακριβή ποσότητα από το υλικό που χρησιμοποιήσεις οπότε κανείς την ζωή και των 2 μας πιο εύκολη ❤️❤️Πως σου φάνηκε η τεμπέλικη καλοκαίρινη συνταγή μου? Θα ήθελες και άλλες παρόμοιες??⬇️Αν ναι ένα like η ένα comment θα το εκτιμούσα ❤️❤️⚠️Nutritional value⚠️Θερμίδες 490 kcalΠρωτεΐνη. 24γρ. Υδατάνθρακες 41 γρ.Λίπος* 25γρ.*κυρίως από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα#Diet2022 #summernutrition #monosaturatedfats #papikinoudiet #papikinou_sofia #nutritioncoach #nutrition #health #healthyfood #diet #dietitian #nutrionalvalue #EssentialFat #vitaminfood #wholegrain #avocado #eggs ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 weeks ago

⚠️Τα πιο εύκολα και υγιεινά παγωτινια για βρέφη από 12 μηνών έως 100 χρόνων 😂😂🆘Πάρτε χαρτί και στυλό!✔️2 ώριμα αβοκαντο✔️2 ώριμες μπανάνες σε ροδέλες✔️3κ.σ μελι✔️1κ.σ κακαο⚠️Εκτελεση:1️⃣Βάζουμε τις μπανάνες στην κατάψυξη όλο το βράδυ κομμένες σε ροδέλες και τυλιγμενες σε λαδοκολα2️⃣Την επόμενη μέρα βγάζουμε τις μπανάνες και τις βάζουμε στο μουλτι και προσθέτουμε 2 αβοκάντο🥑 κομμένα σε κομμάτια3️⃣Πολτοποιουμε μέχρι να γίνει κρεμαΣτη συνέχεια ρίχνουμε το μέλι και το κακάο και ξανά ανακατεύουμε μέχρι να αναμειχθεί ομοιόμορφα το μειγμα4️⃣Τέλος μοιράζουμε σε 12 φορμάκια χάρτινα μιας χρήσης( περίπου 1.5 κουταλιά ανά φόρμακι) και τα βάζουμε με προσοχή στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες!!Έτοιμα!!👏👏👏➡️Θερμιδες ανά μερίδα 55.1 kcal➡️9.5γρ. Υδατάνθρακες➡️1.9 γρ. Λίπους!!#Diet2022 #avocado #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #vitaminfood #icecream #healthy_icecream #banana #blw #papikinoudiet #nutritioncoach #παγωτο #διατροφη #διαιτολογος #αβοκαντο ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 weeks ago

🆘🆘🆘🆘Nεα υπηρεσία απο το Διαιτολογικο μας γραφείο και απευθύνεται σε άτομα που βρίσκονται στο νησί της Κέρκυρας αλλά και απόσταση!! ➡️Αν θες και εσύ να μάθεις το διατροφογετικο σου προφίλ και με βάση το dna σου να μάθεις σε ποιες τροφές έχεις ευαισθησία➡️Αν σου ταιριάζει μια δίαιτα με χαμηλούς υδατάνθρακες και χαμηλό γλυκαιμικο δείκτη➡️Αν καις περισσότερες θερμίδες το πρωί η το βράδυ➡️Αν ο οργανισμος σου έχει ικανότητα αποτοξίνωσης η αν έχει ιδιαίτερες ανάγκες σε αντιοξειδωτικα και άλλα πολλά⚠️⚠️ τότε αυτό το τεστ σου ταιριάζει!⚠️⚠️🆘🆘🆘🆘Προσφορά γνωριμίας➡️Μόνο από 109 στα 100 ευρώ το κιτ για απλό διατροφικό τεστ dna που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνωΗ➡️Απο 250 στα 225 ευρώ για το 3 σε 1 που περιλαμβάνει πέρα από τα παραπάνω και αθλητικό προφίλ όπως προδιάθεση για τραυματισμους κατά την άσκηση καθως και τι άσκηση σου ταιριάζει με βάση το dna σου αλλά και τι ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία έχεις!!* Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.* Η δειγματοληψια γίνεται με μπατονετα στο μάγουλο και στα ουλα*τα αποτελέσματα βασίζονται σε ανάλυση γονιδίων και στηρίζονται σε κλινικές μελέτες που είναι δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά και μπορείτε να τις αναζητήσετε*η ανάλυση γίνεται στο εργαστήριο της idna genomics αποκλειστικά στην Αθήνα και τα έξοδα αποστολής είναι δωρεαν* η ανάλυση γίνεται 1 φορά εφ'ορου ζωής, εκτός και αν χρειαστεί επανάληψη λόγω μη σωστής λήψης δείγματος όπου και είναι δωρεάν.Περισσότερες πληροφορίες για τα κιτ στο idnagenomics.com η σε εμένα !🆘🆘Η τιμή προσφορά γνωριμίας αφορά μόνο την προμήθεια του κιτ από το Διαιτολογικο μας γραφείο. ... See MoreSee Less
View on Facebook

1 month ago

Το νέο μου #άρθρο για το πως μπορείτε διατροφικά να αντιμετωπίσετε την #κυτταρίτιδαΜπορειτε να το διαβάσετε και στο ΕΝ the magazine που κυκλοφορεί.#cellulite #nutrition #health #healthyfood #papikinou_sofia #yourdietgr #papikinoudiet #summernutrition #readyforthebeach #διατροφη #διαιτολογος #διαιτα ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 months ago

Πάμε για την απόλυτη #σαλάτα !! Είστε έτοιμοι??➡️50γρ. #Κινοα βρασμενη➡️1ξινομηλο σε φετες➡️Ανάμεικτη πράσινη σαλατα➡️2 κομμάτια λιαστή ντοματα➡️ Σως Μπαλσαμικο με 1κ.σ ελαιόλαδο, 1κ.γ μέλι και 1κ.γ Μπαλσαμικο Θρεπτική αξια:Θερμιδες 270 Υδατανθρακες 39γρ. Πρωτεινες 10,5 γρ. Λιπαρά 18γρ.Μια υπέροχη λύση για τη #νηστεία, αφού περιέχει μόνο #Φυτική #πρωτεΐνη. 👍Πλούσια σε #βιταμίνες του συμπλέγματος B αλλά και #βιταμίνη C, κάλιο και #φυτικέςίνεςΈνα πλήρες #γεύμα που μπορείς να το καταναλώσεις είτε για ελαφρύ #μεσημεριανο είτε για ελαφρύ #βραδινόEnjoy 💯💯#Diet2022 #diet #dietitian #nutrionalvalue #nutrient #papikinoudiet #nutritioncoach #healthy #yourdietgr #papikinou_sofia #salad #lightmeal #lightdinner ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps