Δίαιτα από Απόσταση | Online Diet | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δίαιτα από απόσταση

Με την υπηρεσία online diet, η απόσταση δεν αποτελεί πια πρόβλημα, αφού μπορείτε να βρείτε τη δίαιτα που σας ταιριάζει από την άνεση του σπιτιού σας είτε γιατί δεν έχετε ελεύθερο χρόνο να επισκεφθείτε το γραφείο, είτε γιατί βρίσκεστε σε άλλη πόλη!

Σας ενημερώνουμε ότι η διαιτολόγος δεν θα αναλάβει νέες δίαιτες από απόσταση έως 1 Μαΐου 2021, γιατί έχουν καλυφθεί όλες οι διαθέσιμες θέσεις. Η υπηρεσία της δίαιτας από απόσταση θα ξεκινήσει πάλι τον Μάιο.


Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τα εξής βήματα:


  • συμπληρώνετε την φόρμα που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.
  • συμπληρώνετε την φόρμα με το πλήρες διατροφικό και ιατρικό ιστορικό που βρίσκεται παρακάτω
  • επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και σας αποστέλνω το IBAN της τράπεζας που επιθυμείτε
  • σας στέλνω το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας
  • ορίζουμε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την δίαιτα, εβδομαδιαίο σταθερό ραντεβού όπου θα ζυγίζεστε στην δική σας ζυγαριά, την οποία θα έχετε τοποθετήσει σε σταθερή και μόνιμη θέση, ενώ θα ζυγίζεστε πάντα με τις ίδιες συνθήκες (π.χ. νηστικοί το πρωί).
  • Στην συνέχεια θα κάνουμε τις συνεδρίες τηλεφωνικά η μέσω skype, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε, πάντα με χρέωση του γραφείου.

Η πληρωμή για την online diet, μπορεί να γίνει είτε με τραπεζική κατάθεση στην Alpha Bank ή στην Εθνική Τράπεζα ή μέσω ebanking .


Το κόστος της online diet ποικίλει ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε από τα εξής:


  • 45 ευρώ/μήνα για 2 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου ανά 15 μέρες
  • 79 ευρώ/μήνα για 4 συνεδρίες μέσω skype ή τηλεφωνικά και ανανέωση διαιτολογίου εβδομαδιαία

Για τους κατοίκους εξωτερικού υπάρχει έξτρα χρέωση 3 Ευρώ, που είναι τα έξοδα εντολής των ελληνικών τραπεζών.
Ο αριθμός των ατόμων για δίαιτα από απόσταση είναι περιορισμένος και σε περίπτωση που έχει συμπληρωθεί ο αριθμός θα ενημερωθείτε με email σχετικά με το πότε θα μπορέσετε να ξεκινήσετε.


Μην ξεχνάτε, πως εδώ δεν θα κάνετε άλλη μία δίαιτα, αλλά τη δική σας δίαιτα που θα σας ταιριάζει και θα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας και στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Άλλωστε η βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης αποτελεί κοινό μας στόχο και στην προσπάθεια αυτή δεν είστε μόνοι σας!!


Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Φόρμα για διαιτολόγιο από απόσταση
Παρακαλώ συμπληρώστε όσα έχουν αστεράκι, τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά.
Ονοματεπώνυμο*
E-mail:*
Κινητό τηλέφωνο*
Διεύθυνση
Πόλη
Περιοχή
Τ.Κ.
Ημερομηνία γέννησης*
Τωρινό βάρος*
Μέγιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Ελάχιστο βάρος (τα τελευταία 5 χρόνια)*
Το ύψος σας (σε εκατοστά)*
Περίμετρος δεξιού καρπού (σε εκατοστά)
Γιατί θέλετε να κάνετε διατροφή;*
Πόσα λεπτά την εβδομάδα περπατάτε;*
Πηγαίνετε γυμναστήριο και αν ναι, πόσο συχνά;*
Είδος άθλησης στο γυμναστήριο*
Καταναλώνετε πρωινό και αν ναι, πόση ώρα μετά το πρωινό ξύπνημα;*
Καταναλώνετε πρόγευμα;*
Τι τρώτε συνήθως για μεσημεριανό;*
Για βραδινό (και πόσες ώρες πριν τον ύπνο);*
Κάνετε ενδιάμεσα τσιμπολογήματα;*
Πόσο συχνά τρώτε γλυκά και τι είδους;
Επιλέξτε το κουτάκι σε περίπτωση που ΔΕΝ τρώτε κάποιο από τα παρακάτω τρόφιμα.
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
Εάν πίνετε γάλα, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε γιαούρτι, σημειώστε με πόσα λιπαρά
Εάν τρώτε τυρί κίτρινο, σημειώστε εάν είναι light
ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΑ
Άλλες πρωτεϊνούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε τόνο κονσέρβας, σημειώστε εάν είναι σε νερό ή σε λάδι
ΑΜΥΛΟΥΧΑ
Άλλες αμυλούχες τροφές που δεν τρώτε
Εάν τρώτε μακαρόνια, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
Εάν τρώτε δημητριακά, σημειώστε εάν είναι ολικής ή άσπρα
ΟΣΠΡΙΑ
ΛΑΔΕΡΑ
Άλλα λαδερά που δεν τρώτε
ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Άλλα λαχανικά που δεν τρώτε

ΦΡΟΥΤΑ

Ποια φρούτα δεν τρώτε;
Ποια φρούτα τρώτε;
ΛΟΙΠΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Άλλα τρόφιμα που δεν τρώτε
ΑΛΛΑ
Φαγητά που σας αρέσουν πάρα πολύ

ΑΛΚΟΟΛ

Πίνετε αλκοόλ;*
Τι ποσότητα αλκοόλ καταναλώνετε κάθε φορά;

ΝΕΡΟ/ΥΓΡΑ

Πόσο νερό πίνετε καθημερινά;*
Άλλα υγρά που πίνετε:
Άλλα υγρά που καταναλώνετε;
Πίνετε καφέ μέσα στη μέρα;*
Πόσο ζάχαρη βάζετε στον καφέ σε κουταλάκια του γλυκού;*
Προσθέτετε γάλα στον καφέ σας;*

ΥΓΕΙΑ

Έχετε προβλήματα υγείας;*
Αντιμετωπίζετε κάποιο/α από τα παρακάτω προβλήματα υγείας;
Αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που δεν αναγράφεται παραπάνω;
Λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή; Και αν ναι, γράψτε τα φάρμακα και τη δοσολογία.*
Καπνίζετε;*
Ώρες ύπνου
Έχετε αλλεργία σε κάποιο τρόφιμο ή σε κάτι άλλο γενικότερα;*
Τρόφιμα που σας ενοχλούν στο στομάχι;
Κάποιο σχόλιο που θα θέλατε να κάνετε στη διαιτολόγο
Έχετε κάνει το τελευταίο εξάμηνο αιμοτολογικές εξετάσεις (σάκχαρο, ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, SGPT, SGOT, γGT, κρεατινίνη, ουρικό οξύ, ουρία, TSH); *

ΠΛΗΡΩΜΗ

Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε

Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

Έφτασε η μέρα λοιπόν ,που και οι διαιτολόγοι ως άλλοι ελεγκτές ,θα πρέπει να <<σκαναρουν>> τον κόσμο που τους επισκέπτεται.. Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να βγούμε νικητές από όλο αυτό και ζήσουμε ξανά ελεύθεροι.. έως τότε..ισχύουν τα παρακάτω μέτρα...Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση ❤️ ... See MoreSee Less
View on Facebook
🆘Τι να μαγειρέψω σήμερα για το μωρό μωρό μου??Τι καλύτερο από όσπρια και συγκεκριμένα φακες???➡️Εγώ τις φτιάχνω καλοβρασμενες για 30 λεπτά αφού τις έχω μουλιασει από το βράδυ ώστε να είναι πιο εύπεπτες.➡️ Στην συνέχεια τις στραγγιζω και προσθέτω μια δυο κουταλιές βιολογικό 🌽 καλαμποκακι και 1 κουταλιά ώμο ελαιόλαδο αλλά και φρέσκο λεμονακι ώστε να αυξήσουμε την απορροφηση του μη αιμικου σιδήρου. ➡️Τις συνοδεύω με ραβδάκια βρασμένου 🥕 καρότου και 1 🥚βραστό αβγό ώστε να συνδυάσουμε φυτική και ζωική πρωτεΐνη για να έχουμε ένα γεύμα με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τα μικρά μας που αναπτύσσονται τόσα γρήγορα!!➡️ Δοκιμάστε το και εσείς και μην φοβάστε τα όσπρια!!όσο πιο νωρίς τα εισαγετε στην διατροφή του μωρού τόσο πιο εύκολα θα τα δεχτεί αργότερα και το παιδί..😄🐤#blw #babyledweaning #solidfoods #nutririon #diet #babynutrition #babyfood #lentils #babycorn #organic #βρεφικηδιατροφη #βρεφικη_διατροφη #στερεέςτροφές #φακες ... See MoreSee Less
View on Facebook
Σήμερα το μεσημεριανό μας είχε κεφτεδάκια μοσχαρίσια με φρέσκο κιμά ,ντοματουλα,καρότο και βρώμη και λαχανικά βραστά με καρότο,κολοκύθι και γλυκοπατάτα και φυσικά 1κ.σ έξτρα παρθένο ελαιόλαδο...ένα μεσημεριανό που μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς αν έχετε μωράκι από 8 μηνών και πάνω Αν θέλετε να το δοκιμάσετε και εσείς γράψτε comment να σας ανεβάσω τη συνταγή για τα μωρουδισια κεφτεδάκια 😄🥕🥒🥔🍅#babyfood #blw #nutritionforbabies #infantfood #κεφτεδακια #διατροφηγιαμωρα #10monthsold #papikinoudiet #yourdietgr ... See MoreSee Less
View on Facebook

2 months ago

Τα σμουθι είναι μια ιδανική επιλογή για να αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε γεύμα μέσα στην ημέρα, αφού μπορούμε να χωρέσουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε μεσα σε ένα ποτήρι.. Σας έχω λοιπόν 2 υπέροχες επιλογές φτιαγμένες με τα χεράκια μου να δοκιμάσετε και να φορτισετε τον οργανισμό σας με ενέργεια και θετική διάθεση σε χρόνο dt!!! Καλή απόλαυση ❤️#smoothie #smoothies #smoothiebowl #handmaderecipe #recipe #diet #vitamins #vegan #veganrecipes #veganfood #nutritionist #nutririon #avocado #soyamilk #applepiesmoothie #yourdietgr #papikinoudiet *Το άρθρο δημιουργήθηκε για το περιοδικό ΕΝ the Magazine που κυκλοφορεί μέσα κάθε μήνα στο νησί της Κέρκυρας ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps