Διατροφή για εγκυμοσύνη και θηλασμό | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος Διατροφολόγος


Διατροφή στην Εγκυμοσύνη και τον Θηλασμό

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια πολύ σημαντική περίοδο στην ζωή μιας γυναίκας, αφού το σώμα της αλλάζει και η διατροφή της παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του βάρους της αλλά και στην υγεία του παιδιού της κατά τη διάρκεια της κύησης , αλλά και αφού γεννηθεί.

Πρωταρχικός στόχος για την ομαλή εξέλιξη μιας εγκυμοσύνης είναι η ύπαρξη φυσιολογικού βάρους πριν μείνει έγκυος η μητέρα, αλλά και η παρακολούθηση του βάρους της κατά τη διάρκεια της κύησης, ώστε αφενός τα κιλά να μην αυξηθούν δραματικά και να μπει σε κίνδυνο η ζωή της μητέρας και του εμβρύου και αφετέρου για να είναι σε θέση να απαλλαγεί από τα κιλά της εγκυμοσύνης και να επανέλθει στο φυσιολογικό της βάρος σε μικρό χρονικό διάστημα μετά την γέννα.


Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος της ζωής του παιδιού που μέχρι πρόσφατα δεν είχε συνδεθεί έντονα με την εμφάνιση παχυσαρκίας. Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Κρήτης όμως εντόπισαν και μέτρησαν μια σειρά παραγόντων που σχετίζονται με την εγκυμοσύνη και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της παιδικής παχυσαρκίας. Για παράδειγμα, εάν η μητέρα είναι ήδη παχύσαρκη ή υπέρβαρη πριν ξεκινήσει την εγκυμοσύνη, τότε διπλασιάζεται ο κίνδυνος να είναι και το παιδί παχύσαρκο. «Δεν είναι μόνο ότι κληρονομούνται κάποια γενετικά χαρακτηριστικά από τη μητέρα στο παιδί, αλλά η παχυσαρκία της μητέρας στην αρχή της κύησης δημιουργεί από μόνη της ένα δυσμενές περιβάλλον για το έμβρυο.»


Επίσης, ανεξάρτητα από την προϋπάρχουσα παχυσαρκία της μητέρας, για κάθε επιπλέον 200 γραμμάρια ανά εβδομάδα που παίρνει η έγκυος στο πρώτο τρίμηνο της κύησης (πέρα από τη μικρή φυσιολογική αύξηση βάρους), ο κίνδυνος ένα παιδί να γίνει υπέρβαρο ή παχύσαρκο στην ηλικία των δύο ετών αυξάνεται κατά 25%. «Όχι μόνο δεν ισχύει πως μια έγκυος τρώει για δύο, αλλά αντιθέτως κάτι τέτοιο φαίνεται να είναι επιβαρυντικό για το παιδί.»


Τέλος η σύσταση του διαιτολογίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και του θηλασμού πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μην περιλαμβάνει τροφές που θα μπορούσαν να βλάψουν το νευρικό σωλήνα του παιδιού, όπως π.χ βαρέα μέταλλα κ.α, αλλά να περιλαμβάνει τροφές που θα εφοδιάσουν την μητέρα με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ώστε να μην παρουσιάσει ελλείψεις σε ασβέστιο, βιταμίνη D, σίδηρο, βιταμίνη B12  κ.α. αφού γεννήσει.


Διατροφή στην Εγκυμοσύνη και τον Θηλασμό, Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Στο διαιτολογικό γραφείο, θεωρείται  υψίστης σημασίας και αναγκαιότητας, η σωστή και υγιεινή διατροφή της εγκύου, ώστε να καλύπτονται μεν οι επιθυμίες της μέλλουσας μανούλας, αλλά σε σωστές ποσότητες και με βάση πάντα την προάσπιση της υγείας της και του παιδιού της.


Μην ξεχνάτε πως, ένα υγιές βάρος πριν την εγκυμοσύνη, η πρόσληψη των επιτρεπτών κιλών κατά τη διάρκεια και ο θηλασμός για διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών, αποτελούν το τέλειο τρίπτυχο για ευτυχισμένες μανούλες και υγιή παιδιά!


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

Άλλαξε απλά τις στερεότυπες υποτιμητικες εκφράσεις ώστε να μεταμορφωθουν σε κοπλιμέντα που εκθειάζουν την αξία σου!! Η γυναίκα του 21ου αιώνα είναι αυτή!! Ας αναγνωρίσουμε την αξία της και ας αφήσουμε τα στερεοτυπα.. #campaigns #woman #marklives #wearewomen #wearestrong ... See MoreSee Less

View on Facebook

Από 14/10/19 το Διαιτολογικο Γραφειο, θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10 έως 16:30 μόνο με ραντεβού.
Τα απογεύματα δεν θα πράγματοποιουνται ραντεβού. Παρακαλώ κλείστε έγκαιρα το ραντεβού σας για να προλάβετε την ώρα που σας βολεύει.
Με εκτίμηση,
Παπικινου Σοφια
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 weeks ago

Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια

Χάστε βάρος εύκολα με τον πιο απλό και διαχρονικό τρόπο!
❎ Όχι.. Δεν χρειάζεστε να κόψετε τους υδατάνθρακες
➡️Αρκεί να καταναλώνετε, υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικο δείκτη, όπως κάνουν οι διαβητικοί.
✔️Έτσι και δεν θα πεινάτε γρήγορα μετα την κατανάλωση ενός γεύματος
✔️Και θα καταναλώνετε μικρότερες ποσότητες οπότε θα αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!!
Για περισσότερες πληροφορίες κλείστε το ραντεβού σας στα :
1️⃣ Fb Page Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
2️⃣Μέσω www.yourdiet.gr
3️⃣Στο 2661401672
3️⃣ Η με inbox εδώ!! Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο @corfustories τεύχος Σεπτεμβριου
#papikinoudiet #yourdietgr #glycemicindexdiet
#glycemicindex #nutritioncoach #nutrition #carbs #diet @ Διαιτολογικο Γραφειο Παπικινου Σοφια
... See MoreSee Less

View on Facebook

Όταν οι πελάτες σου σε αγαπάνε και σε θυμούνται να σου φέρουν δωρακι απο τις διακοπές τους!!♥️♥️♥️ #lovemyjob #happy #present #healthychocolate #darkchocolate ... See MoreSee Less

View on Facebook

Google Maps