Διατροφή για απώλεια βάρους | Παπικινού Σοφία | Διαιτολόγος Διατροφολόγος


Διατροφή για Απώλεια βάρους και για διάφορες Παθήσεις

Η Ελλάδα, με βάση την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Εurostat το 2016, κατέχει την 11η θέση στην παχυσαρκία των ενηλίκων αφού το 18,3% των αντρών και το 16,4% των γυναικών έχουν Δείκτη Μάζας σώματος πάνω από 30. Στον παγκόσμιο χάρτη, η Ελλάδα κατατάσσεται στο 4ο μεγαλύτερο ποσοστό παχύσαρκων ατόμων, αφού από το 1980 έως σήμερα, το ποσοστό παχυσαρκίας έχει διπλασιαστεί.

Συνέπεια όλων των παραπάνω, είναι η αυξημένη συχνότητα εμφάνισης παθολογικών καταστάσεων όπως, καρδιαγγειακά νοσήματα, υψηλών τιμών χοληστερόλης, σακχαρώδη διαβήτη ακόμη και σε μικρές ηλικίες.


Σκοπός της διαιτολόγου, Παπικινού Σοφίας, είναι να βοηθήσει όλους τους ανθρώπους που επιθυμούν να μειώσουν το βάρος τους, είτε για λόγους αισθητικούς είτε για λόγους υγείας, συντάσσοντας εξατομικευμένα διαιτολόγια με σεβασμό:

  • στην καθημερινότητα
  • στο επάγγελμα και το ωράριο τους
  • στις διατροφικές τους συνήθειες
  • στην ψυχολογία που βρίσκονται την δεδομένη στιγμή που αποφασίζουν να αλλάξουν τον τρόπο διατροφής τους
  • στις αιματολογικές τους εξετάσεις
  • στα προβλήματα υγείας που ίσως έχουν και δεν τους επιτρέπουν να χάσουν βάρος (υποθυρεοειδισμό, χρήση φαρμάκων όπως κορτιζόνη, αγχολυτικά κ.ά.)
  • στις ανθρωπομετρικές μετρήσεις που πραγματοποιούνται στο χώρο του γραφείου

Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στις αιματολογικές εξετάσεις του υποψηφίου ώστε παράλληλα με την μείωση του βάρους, να επιτευχθεί και βελτίωση όλων των αιματολογικών δεικτών, ώστε να αποφευχθεί όπου είναι δυνατόν η έναρξη φαρμακευτικής αγωγής.


Η ψυχολογία του υποψηφίου, είναι άλλη μια παράμετρος που μελετάται με ιδιαίτερο σεβασμό, ώστε να καταφέρει να ανακτήσει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση που του αξίζει για να καταφέρει να πετύχει και να διατηρήσει τον διατροφικό του στόχο.


Συχνά, ακούγεται πως το ωράριο, η καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου, δεν του επιτρέπουν να ακολουθήσει ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. Στο διαιτολογικό γραφείο, πρωταρχικός στόχος είναι να αποδείξουμε πως αυτό είναι ένας μύθος, αφού υπάρχει η δυνατότητα να σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα “κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας” που θα μπορείτε να το κάνετε εύκολα και μέσα από αυτό να εκπαιδευτείτε για το πώς θα συνεχίσετε να τρώτε σωστά, για το υπόλοιπο της ζωής σας, παρά την δύσκολη καθημερινότητα σας.


Διατροφή για Απώλεια βάρους και για διάφορες Παθήσεις, Παπικινού Σοφία Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc

Τέλος, επειδή το βάρος σας, ως τιμή δεν θεωρείται σωστός δείκτης εκτίμησης του προβλήματος, στο γραφείο πραγματοποιούνται μετρήσεις με μηχάνημα βιοηλκεκτρικής εμπέδησης μάρκας TANITA, τελευταίας τεχνολογίας  (DC 360 -2016) που μας βοηθά να μετρήσουμε με απόλυτη ακρίβεια το ολικό σωματικό σας λίπος, το σπλαχνικό σας λίπος, την ενυδάτωση του σώματος σας, την μυϊκή σας μάζα, την οστική σας μάζα, την μεταβολική σας ηλικία και το Βασικό σας μεταβολισμό.


Λαμβάνοντας υπόψιν, όλες τις παραπάνω μετρήσεις, η απώλεια βάρους στο διαιτολογικό γραφείο Παπικινού Σοφία δεν αποτελεί απλά μια υπόσχεση, αλλά δέσμευση, ώστε να χάσετε με επιτυχία τα περιττά σας κιλά και να μάθετε να τρώτε σωστά και υγιεινά για μια ζωή.


Άλλωστε μην ξεχνάτε πως εδώ, δεν θα κάνετε άλλη μια δίαιτα, αλλά την δική σας δίαιτα, που θα σας κάνει να αγαπήσετε ξανά το σώμα σας, την διατροφή σας και φυσικά εσάς!!


Επικοινωνία

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Παπικινού Σοφία

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc


Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

3 months ago

Καλημέρα είπαμε?Λοιπόν καθώς έτρωγα το πρωινό μου σκέφτηκα να σας δώσω ένα tip για tip..Όσοι έχετε ευαισθησία στην #λακτόζη αλλά σας αρέσει το γάλα, μπορείτε να κάνετε το εξής κολπάκι έως ότου αρχίζει να συνηθίζει πάλι το έντερο σας το ζωικό γάλα..➡️Για μια εβδομάδα μπορείτε να τρώτε σαν πρωινό ή δεκατιανο η απόγευματινο ότι σας βολεύει, 2 κουταλιές γιαούρτι και 2κ.σ γαλα➡️Βαθμιαία αν βλέπετε πως σιγά σιγά το φούσκωμα είναι λιγότερο μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του γάλακτος και να μειώσετε του γιαουρτιού..➡️Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με γάλα χωρίς λακτόζη μαζί με κανονικο γάλα μιξ σε αναλογία στην αρχή 2 προς 1 για μια εβδομάδα, 1προς 1 την επόμενη ανάλογα με την ανεκτικότητα που θα παρουσιάστε!➡️Μετά από λίγο καιρό θα δείτε, πως θα εκπαιδεύσετε το έντερο σας και δεν θα νιώθετε πρήξιμο, αλλά το πιο σημαντικό θα μπορείτε να απολαμβάνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς παρατράγουδα 😀😀💡Μην ξεχνάτε πως πολλοί άνθρωποι, παρουσιάζουν κατά τη διαρκεία της ζωής τους διαφορές τροφικές ευαισθησίες επειδή απλά σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα να καταναλώνουν συγκεκριμενες ομάδες τροφίμων όπως γάλα, όσπρια κ.α⚠️Αν λοιπόν επανεισαγετε στην διατροφή σας με σωστό τρόπο κάποια τρόφιμα που παρουσιάζετε ευαισθησία, θα δείτε πως σε λίγο καιρό δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα 👏👏👏#ευαισθησια_λακτοζη #lactose #lactosefree #intolerance #lactoseintolerantproblems #lactoseintolerant #milk #nutritionadvice #LactoseSensitive #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet ... See MoreSee Less
View on Facebook
Τι τρώω έξω για να μείνω fit? 🤔🤔Αυτό είναι το λεγόμενο #healthyplate κοινώς ένα διατροφικά σωστό πιάτο.Οι περισσότεροι όταν βγαίνουν έξω και προσέχουν την διατροφή τους δεν ξέρουν τι να επιλέξουν ώστε να είναι διατροφικά και θερμιδικα σωστό.Εδώ λοιπόν σας έχω τους εξης κανονες:1️⃣Χωρίζουμε το πιάτο νοητά σε 3 μερη2️⃣Στο 1/2 πιάτο βάζουμε ότι λαχανικό μπορούμε να βρούμε στο τραπέζι ή στο μπουφέ, αφήνωντας έξω τα αμυλωδη λαχανικά όπως #καλαμποκι, #πατάτα #Φασολάκια #αρακας3️⃣Στο 1/4 του πιάτου βάζουμε την διαθέσιμη πρωτεΐνη, κατά προτίμηση με τα λιγότερα λιπαρά και πάντα ψητή, όπως ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι η άπαχο χοιρινό η σουβλακι4️⃣Στο άλλο 1/4 βάζουμε τα αμυλωδη λαχανικά αν υπάρχουν η εναλλακτικά ρύζι, μακαρόνια η ψωμι💡Κρατώντας αυτούς τους 4 κανόνες όπου και να βρίσκεστε το πιάτο σας θα είναι πάντα διατροφικά σωστό και δεν θα αγχώνεστε για περιττές αλλά κενές θερμίδες 😀➡️Στην δική μου περιπτωση, συνδύασα 120γρ. Σολομού ψητού σε χυμό πορτοκάλι, 1 φλυτζανι τσαγιου πατατοσαλάτα με βραστή πατάτα, καλαμπόκι, 1κ.σ ελαιόλαδο, κάπαρη και το υπόλοιπο μισό πιάτο σαλάτα αγγούρι-καροτο και λίγο Μπαλσαμικο..Ένα άκρως ισορροπημένο γεύμα με πολλά καλά λιπαρά!!Αν θέλετε δοκιμάστε το και εσείς ❤️#healthymeal #healtyeatingplate #MyPlate #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #EssentialFat #Ω3 #fatvitamin #goodfats #healthyfood #diet #τι_τρωω_εξω #φαγητο #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #lunchbreak #outfood ... See MoreSee Less
View on Facebook
Η συνταγή μου για τα παγωτινια σάντουιτς που λατρεψατε ❤️❤️🍨🍨 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Είναι #καλοκαιρι και τη #σαλάτα μου την θέλω από τον κήπο και ψητή στην τοστιέρα μου παρακαλώ 👏👏➡️Ποιος σου είπε πως η σαλάτα σου πρέπει να είναι βαρετή..Πάρε ότι λαχανικό σου κάνει κέφι, κοψτο σε φετουλες και ψηστο σε δυνατή τοστιέρα γκριλιερα για 8 λεπτά!!Εγώ έχω την #delongi #delongigrigliatutto και ψήνω τα πάντα εκεί γρήγορα και εύκολα!! 💡Bonus tip! Μην ξεχάσεις να μαριναρρις τα λαχανικά σου πριν με Μπαλσαμικο και αλατάκι 👏👏👏👏#grilledveggies #grilledvegetables #zucchini #cherrytomatoes #eggplant #ψηταλαχανικα #ΔΙΑΤΡΟΦΗ #summerveggies #summernutrition #papikinoudiet #papikinou_sofia #yourdietgr #diet #dietplan ... See MoreSee Less
View on Facebook

Google Maps